• Peak

Vita tråden del 8

Idag har jag party och blir lite nervös inför varje visning Måste gå och fixa lite så jag känner mig lite förberedd iaf! Måste ju åka snart...ska lämna Lowe hos mamma & pappa innan! Och ev hinna äta lite också!

Trist att Sverige förlorade inatt!
    Men nu blir det Sverige-Finland istället och det är ju alltid kul - halvfinne som man är!

• Peak

går det inte att länka alls till hemnets sidor/hus?
    försökte på annat ställe men det funkade ju inte...
    Hittade ett hem som var fint inrett (det mesta iaf)
    www.hemnet.se/objektlista/sokresultat&objekt_per_sida=30&sida=2&sortering=omrade&trafflista=Visa+lista&visningsdatum=alla
    örebro, örebro, villor, 2:a sidan, 12:e nerifrån Ålvägen 5

Ingen som vet om Leilas glass??

• Peak

Det ljuva livet skrev 2008-05-18 18:15:15 följande:

ah smart! Tänkte att det bara kom fram en ruta där man skulle fylla i mailadressen då, men det funkar ju!!

Jag som har fotat ikväll här hemma..och så gick plus ut igår! Jag är ju inte helt sams med FL så jag har ingen lust att förnya det! Ni får komma till bloggen sen istället Hojtar när jag är klar...
  • Peak

Videli - jättefint!! Och vad skönt med semetster! Vad var det med hotellet som inte var bra?

Nu har jag uppdaterat lite i bloggen - kommer mer imorgon kväll för nu ska jag äta!

hemmahoskristin.blogspot.com/

• Peak

Hemmabäst skrev 2008-05-18 20:31:34 följande:

Hej på ermen det är mitt hus!!!!!!!!!! peak...
    [/citat]

jättefint!
    Lisa1981 skrev 2008-05-18 20:40:37 följande:
    [citat]
    Peak, vad jag såg gjorde LEila en glass med vit choklad men hon kanske gjorde den du länkade till ovan också?? Hittar dock inte receptet på nätet nu..
    [/citat]

ja nog för att jag är glömsk, men jag tyckte inte jag kände igen receptet men jag hittar inte heller något annat!
    malins79 skrev 2008-05-19 07:10:48 följande:
    [citat]
    Igår köpte jag en vit tvättbalja i plast på Åhlens. Ska se ut som i emalj. Jag tycker den var helt ok, för att bära tvätt i.
    ja det måste jag också ha en! Har ju köpt en torkvinda nu! (Vit från Bruka) Och måste ha något att bära ut tvätten i sedan!
  • Peak

åh vilka jobbiga citat det blir när man inte ha plus längre

• Peak

PD77 - jag hade inte heller elektrisk pump, utan en "manuell" bara.

• Peak

13 år emellan skrev 2008-05-19 12:42:05 följande:

Hur var det med torkvindor tjejer? Ngn som har lite svar?
    jag har inte packat upp min än! (Bruka) Men kanske kan få upp den ikväll och titta på den (och ta en bild).

MM - jag köpte ett lammskinn hemma hos någon som importerade...men det hjälper ju inte dig! Och så köpte jag ett vitt på ica maxi i vintras som någon nämde!
    Kanske skymtar på en bild i bloggen från vardagsrummet, Lowe har det i sin lilla vita stol.
  • Peak
    FruPuffen skrev 2008-05-19 13:11:20 följande:
    Haha, nu är det nästan komiskt... Våra vita Ellos-däckstolar, som jag berättade förut att vi köpt, de blev ju gula efter några dagar. Fick ju kompensation för att kunna måla om dem. Har dock inte hunnit göra det än... Hur som helst, vi glömde dem ute i regnet en dag och nu när jag kollade dem så har färgen liksom LUCKRATS UPP (ser ut som de stått ute i 2 ÅR, minst). Så nu måste de SKRAPAS innan jag målar om dem! Vilken SKITFÄRG de måste ha haft på dem!!  Får väl skylla mig själv dock eftersom de var så billiga...
    [/citat]

samma sak hände för mig och Miamariah! Mina har inta flagnat än men det har Mias, vad fick du i kompensation av dem?

13 år emellan skrev 2008-05-19 13:29:41 följande:
    [citat]
    Var det inte ngn som hade en VIT torkvinda?
    [/citat]

Camilla R skrev 2008-05-19 13:32:53 följande:
    [citat]
    13 år emellan skrev 2008-05-19 13:29:41 följande:
    Det var väl PEAK som hade köpt en VIT på Bruka?
    jopp det är jag! Men i karong än! Tänkte packa upp den ikväll och kolla på den!
Svar på tråden Vita tråden del 8