13 år emellan skrev 2008-05-19 18:34:07 följande:
Japp, väldigt enlkelt...Är du stjärngalen Kristin?
[/citat]
kanske lättare att se när man är inne i bloggen, men tittade lite igår och jag såg inget under "sidelement" som kunde passa, vad väljer man?
ehh....nja...hrmhrm jo jag erkänner! Skulle nog behöva terapi kanske...är på väg att måla stjärnor på väggen i arbetsrummet, på en pall, och på utestolarna från Ellos som gulnade! Frågade min sambo igår om han spyr på stjärnor nu, men det gjorde han inte sa han

Skulle vilja ha en tatuering som en stjärna också, konturerna av en, men vet inte vart så det blir nog ingen!
Anton2005 skrev 2008-05-19 19:01:30 följande:
[citat]
Om någon är på husjakt i örebrotrakten.....Sambon har fått in ett helt UNDERBART hus till försäljning. Huset har varit med i drömhem & trädgård och inredningen är bland det finaste jag
sett.www.maklarhuset.se/ViewObjekt.aspx...
[/citat]
Åh herregud så fint! Vinner jag några miljoner idag så ska jag definitivt köpa det!

Du får tala om vad det gick för sen!
Camilla R skrev 2008-05-19 19:18:37 följande:
[citat]
WOW vilket hus -fick genast ett sug efter att flytta till Örebro
[/citat]
Välkommen hit

LinaoMatilda skrev 2008-05-19 19:44:56 följande:
[citat]
Peak: Visst gjorde du något liknande som detta?
perlanliving.se/visa_produkt.asp&t=Han...
jovisst, iofs har jag härmat ett företag som gör sådana, men de har inte namn/text på! Detta var ju canvas, men det är ju också samma typsnitt som jag använder. Blir ju t.o.m lite "sur" när jag ser att någon "härmat mig" hur ska då Skarp m.fl känna!?
Ska iväg och klippa mig nu - vill ha kvar mitt långa hår, men det är väldigt slitet efter en dålig permanent som inte höll (borde jag inte få rabatt på klippningen då!?) men så vill jag ha ngt nytt också! Svårt...