• Peak

Vita tråden del 8

var uppe på stan en sväng och satte in pengar och så stod Folksam där och delade ut cykelhjälmar!! Tycker det känns så knäppt att sätta på Lowe hjälm när man själv inte har någon på sig, men vad konstigt det kändes att ha den på sig!

kolla in hemsidan www.folksam.se de besöker många städer!

• Peak

SYLT - Grattis!!! När kommer det i tidningen? Du måste hojta för jag köper inte alla nummer!

• Peak
    lillafruluva skrev 2008-05-19 18:03:50 följande:
    Jag använder också sån film på lite olika saker.. men vad heter den?? Nytt hos mig med: minlillavita.blogspot.com/
    mamma har alltid sagt kontaktpapper och det sa de i färghandeln när jag köpte...men annars vet jag inte!

hemmahoskristin.blogspot.com/ välkomna in en sväng - och jag älskar kommentarer!!
  • Peak

förresten hur får man små bilder på sidorna i bloggen, sidelement?

• Peak

13 år emellan skrev 2008-05-19 18:34:07 följande:

Japp, väldigt enlkelt...Är du stjärngalen Kristin?
    [/citat]

kanske lättare att se när man är inne i bloggen, men tittade lite igår och jag såg inget under "sidelement" som kunde passa, vad väljer man?

ehh....nja...hrmhrm jo jag erkänner! Skulle nog behöva terapi kanske...är på väg att måla stjärnor på väggen i arbetsrummet, på en pall, och på utestolarna från Ellos som gulnade! Frågade min sambo igår om han spyr på stjärnor nu, men det gjorde han inte sa han Skulle vilja ha en tatuering som en stjärna också, konturerna av en, men vet inte vart så det blir nog ingen!
    Anton2005 skrev 2008-05-19 19:01:30 följande:
    [citat]
    Om någon är på husjakt i örebrotrakten.....Sambon har fått in ett helt UNDERBART hus till försäljning. Huset har varit med i drömhem & trädgård och inredningen är bland det finaste jag sett.www.maklarhuset.se/ViewObjekt.aspx...
    [/citat]

Åh herregud så fint! Vinner jag några miljoner idag så ska jag definitivt köpa det! Du får tala om vad det gick för sen!

Camilla R skrev 2008-05-19 19:18:37 följande:
    [citat]
    WOW vilket hus -fick genast ett sug efter att flytta till Örebro
    [/citat]

Välkommen hit
    LinaoMatilda skrev 2008-05-19 19:44:56 följande:
    [citat]
    Peak: Visst gjorde du något liknande som detta? perlanliving.se/visa_produkt.asp&t=Han...
    jovisst, iofs har jag härmat ett företag som gör sådana, men de har inte namn/text på! Detta var ju canvas, men det är ju också samma typsnitt som jag använder. Blir ju t.o.m lite "sur" när jag ser att någon "härmat mig" hur ska då Skarp m.fl känna!?

Ska iväg och klippa mig nu - vill ha kvar mitt långa hår, men det är väldigt slitet efter en dålig permanent som inte höll (borde jag inte få rabatt på klippningen då!?) men så vill jag ha ngt nytt också! Svårt...
  • Peak

FruPuffen skrev 2008-05-20 09:39:04 följande:

200 kr/ stol. Så med rabatten på 300 så har jag betalat totalt 900 för 2 däckstolar. Så jag borde kanske inte klaga, fast det är trist att både skrapa o måla o skruva...
    Mia sa att hon också fick 300:- jag krävde mer så jag fick tillbaka 500kr/stol! Så jag har betalat typ 680:- tror jag för 2 det är rätt okej, för man kan ju säga att de är grundande bara! Till mig sa de dock att de visste om det och hon frågade t.o.m om de hade börjat flagna än, det har de inte! Men de hade inte motsvarat deras kvalitet sa hon!

NU kom jag tillbaka från frisören! Var där kl 10 helt otroligt!
    Det är visserligen en frisörskola (gymnasie) men ändå, klippte mig kortare och klippte upp, och gjorde slingor! Lite ont i baken nu!! Och inte ätit lunch än!! Alldeles darrig!
    Puh
  • Peak

Memoria - ja jag har ju iofs också härmat, Ocean House har ju sådana som jag gör fast utan namn då.

Har försökt kolla på patentverket om de har mönster/design-skyddat dem, men har inte hittat något! Man kan ju tydligen registrera i sitt namn tex och jag vet ju inte vad de heter! Nån som har tips hur man kan göra annars?
    Men de som någon länkade till känns ju som att hon har härmat mig för hur kom hon på stjärnor och namn/text i scriptina just

• Peak

Camilla R skrev 2008-05-20 17:08:01 följande:

OJ, det var långt besök hos frisören. Jag skall också se till att komma iväg, behöver både klippa mig och färga slingor och då kostar det...
    Ja det är väl det som är bra med frisörskolan, slingor och klippning kostade 310 + 170 =480 så det var inte så farligt! Tur de inte tar timpenning

DLL - jo samma här, permanentade och fick den omgjord och sen struntade jag i att gå sit igen så jag sa idag när de sa att det var slitet att de borde ge mig rabatt, men nej...
    Jag var lite drastisk idag tycker jag! Får väl lägga in en "före och efter" som med allt annat i bloggen haha

Vad hette butiken med kopior igen??
Svar på tråden Vita tråden del 8