Vita tråden del 8
Truffles: *asg*
Truffles: *asg*
Himmelbit: vilka ljuvliga bilder du visar i bloggen, är avis på ditt fina skåp som du ska renovera.
Kickan: grattis till
Vanilj: Tror du lavender fields har kvar hyllan? har letat mig blå efter en gammal trappstege till mina växter men det är inte det lätaste får nog se mig om efter en liknande som du visar upp, vad fick du ge för den?
Videli: Grasttis till huset, underbar miljö och hus.
Himmelbit: vilka klipp
god natt nu ger jag upp imorgon bjuder min man mig på sovmorgon
Godmorgon
Strålande solsken och högsommarvärme redan, underbart. Fick sovmorgon idag men gick ändå frivilligt upp kl 8.00 jag är nog koko , kommer ihåg när sovmorgon innebar att sova till 10-11.00 tiden men det var ju innan man fick barn.
Har hunnit att köra lite tvätt i maskinen som nu är på tork i trädgården. Måste fixa en korg att ta ut tvätten i, vet någon vad den vita på Åhlens ligger på i pris?. Har även tagit en vända på blivande tvbänken med rollern men det är nog inte sista gången då den lyser igenom nikotingula partier på vissa ställen .
Vanilj:Bor i nordvästra skåne, ska kolla affärerna du nämnde, tack för hjälpen.
Knytis: Fina bilder du visar där hade jag gärna krupit ner och power nappat en stund
Malins: Jag har em Moccamaster och är grymt nöjd med den, man märker verkligen skillnaden på kaffet när det är bryggt i den bryggaren om man jämför med andra. Kaffet blir supergott så om du kan unna dig en dyrare bryggare så satsa på den.
Bea: Man måsta få unna sig lite godsaker som kakel även om det är långt kvar till mållinjen så måste det finnas små ljusglimtar som denna mitt i hela renoveringshelvetet
Jea: Vilka underbara trädgårdsbilden blir grymt avis på dina fian däckstolar.
Numberone: Lycka till med förlossningen hoppas jag ser dig här snart igen med lite bebisbilder i din blogg
Kajsa: Lycka till imorgon hoppas det går bra och att lill snäckans problem försvinner efter op.
Halloj
Här har det varit galet varm idag,,jag har i alla fall fått målat lite på skänken som ska bli tvbänk och som det ser ut nu så har jag vunnit sista ronden inga nikotingula fläckar eller konstigt rostfärgad kondens, bara underbart vitt
Malins; Vad fint det blev med sockerlådan, hur gjorde du med den, plastade du insidan innan du planterade i den eller?. Jag har en låda i förådet som jag inte riktigt bestämt mig för vad jag ska anv den till, med blommor i blev ju jätte fint.
Jea: *asg* du är ju verkligen helt wild and crasy
. Med tanke på din kommentar så antar jag nästan att du fick stolarna praktiskt taget gratis är nu än mer abvis och en smula mintgrön
Lasse: Fin fina bilder där hade jag gärna fikat en sväng, hur går det för er i stora trädgården med alla projekt? är staketet klart?
Misak: Jag var på Gekås för 1 månad sedan ca. Hittade ganska mycket roligt plock, bla en vaxduk lite lampor och tavlor. Ha det så kul i morgon
Bea: kul annons
Lasse: Ja det är ungefär lika kul som att måla lister , du är galen, fixa chili nu, själv kommer jag rasa i säng
Godmorgon tjejer
Här har det varit sång på öppna förskolan och städning av huset, känns som det är det ända man gör emellanåt men så har man ju oxå en ung dam som kryper över golven och stoppar allt hon finner i sin lilla mun, det gäller att ha den nystädat mao .
Himmelbit: Förstår att du är nöjd med hyllan för jag blev kär i den , gillade de raka linjerna i kombo med de snirkliga benen, lagon gulligt för min del
.
Fluffiga: Bilder har jag, men vad är du ute efter?, ullareds köpen eller skänken .
Nä nu ska jag måla benen på skänken och ta ett varv till tippen o Ikea ha det så gott alla i värmen.
Hej tjejer
Alla har tagiot vara på solen idag ser jag .
Själv sitter jag och sörjer över en svart Septim lampa på Ikea. Har köpt en svart för ett tag sedan och sedan dess bearbetat maken om det utmärkta med att ha ännu en svart septim över köksbordet. Nu idag på Ikea ser han uppskyltat ett bord med två svart septim och säger, ja det var ju snyggt. Snabb som en kobra hugger jag till och säger då tar vi en till, men då är de slut
. Blev sur som en trotsig 5 åring och meddelade maken att han inte är med på min tio i topp lista för tillfället, grrrr dessa karlar.
Nu har jag kollat påm nätet och de finns ett fåtal kvar i Karlstad och Linköping. Men vad hjälper det jag bor ju i skåne
malins: Vilken tjusig lampa det blev för 100 kr totalt det är ju ett riktigt fynd.
sweemaria: Jag har målat med vattenbaserad råvit färg från flugger
Glömde...
Knytis grattis det måste väl kännas helt underbart att bara få hålla nycklarna till nya fina huset i sin hand, krya på dig o var rädd om dig i flytt röran.
Kajsa: Hoppas allt gått bra idag