Inlägg från: Tjock kulan |Visa alla inlägg
  • Tjock kulan

Oj vad konstigt det blev, ok, länken går till bilden på insidan av skåpet som jag fixade med igår

• Tjock kulan

vanilj, malin och vanilj:Tack så mycket, ja tapetsering fick det bli eftersom jag var dålig på att anv maskeringstejp

ha en bra dag allihop, nu bär det av till plantagen och nya blommor med hem förhoppningsvis.

• Tjock kulan

Godkväll i tråden

Tack för alla snälla kommentarer om mitt pysslande med tvbänken, ni e för goa Kyss

MM: Jagh blev tipsad av birk o kalles mamma om en butik tror den hett bland kobbar och skär sen läste jag mig till att någon sjöfartsbutik i Råå sålde lite sjökort oxå.

Vanilj: New Dawn och honungsrosen är mina favvisar.

Malins: Trist med bröllopsdagen har du sagt det till honom? köpte du något åt honom?, vilka fina gardiner du beställt.

Anton: Klart du e välkommen att titta in lägger till dig

Sylt: sdaknar dig och din vackra inredning, hoppas du inte tar allt för lång inredningssemester

• Tjock kulan

Sylt: Tack Kyss, 80 pix på byns loppis , igår skulle maken hjälpa mig att borra hål i bakstycket till sladdarna men sa i sista stund "att han inte var upplagd för det" vad är det för j*kla svar .
    Sagt o gjort ,envis som jag är och med en rödhårig pappa så blir det inte bättre... Jag som aldrig hanterat en borrmaskin fattade den och fixade färdigt skåpet själv. Kände mig som en inrednings hewoman efteråt. Nu ska bara prylarna in....slutar väl med att jag släpar in skåpet med hjälp av grytlappar till vardagsrummet och fyller det själv med hans teknikprylar .

Malin: Trist, min man är väl sisådär ibland är det så man vill gråta så taffliga pressenter som han kommer med iblans briljerar han

• Tjock kulan

Fluffiga: Kan du inte göra det som en liten bok som bruden kan läsa och tumma på och drömma sig tillbaka till tiden då kärleken till sin make var ny och pirrade som lemonad i kroppen . Det kan väl vara bra att ha när man gnabbas eller känner att maken är helt korkad, för dom dagarna kommer ju oxå förr eller senare i ett äktenskap

• Tjock kulan

Sylt: *ASG* Vad skönt att höra, då är det bara till att drilla Alice nu då, hon gör redan anspråk på att hjälpa till med disk och tvättmaskin här hemma så varför inte intressera henne för möbelrenovering och inredning . Sylt du är ju riktigt hemlig idag, du ser ju utloggad ut fastän du är här. <Men det är nog för du har smugit om kring så länge nu utan att gjort din röst hörd i forumen

Lina: *asg*

Himmelbit: Oj vad trist

• Tjock kulan

Himmelbit: *asg* underbar teori, tror jag måste fixa syskon till Alice omgående med tanke på alla loppisfynd som ska fixas till här hemma

• Tjock kulan

Lina: Natti natt

Himmelbit: tackar tackar

Sylt: Böööö, måste bara fråga om du rasslar med vita eller svarta kedjor nu när du spökar rundor i forumen

• Tjock kulan

Godmorgon
    Här hemma försaöker jag våttorka golven och samtidigt rädda skurhinken med vatten innan Alice klättrar på den . Ska in om pop idag om jag orkar o kolla vad de ska rea i morgon .

Malins: så irriterande med färgrinn jag hade samma problem med min karmstol grrrr, väntar spännt på bilder på vaggan med nalle i

Frupuffen: vilka kalas bilder, smaskigt

Svar på tråden Vita tråden del 8