Kaktus76 skrev 2008-06-24 15:09:11 följande:
Tack för era tips ang tv-bänk.Tror det får bli en Liatorps eller en Hemnes. Kanske någon som har en sådan och vill visa??!!Hoppas nu bara att jag får min gamla såld. ska lgga ut den på blocket. Ni håller väl tummen?
Jag har den låga Liatorp. Bild booorde finnas i galleriet! Kika in om du vill. Orkar inte ändra till explorer och länka. Det är sååå segt idag! Kan inte lägga in bilder med firefox som jag annars använder...
Vi ska ju ta tag i
allrummet uppe snart. Ska se på soffa på fredag. Kriterierna är en ganska bekväm, utdragbar
bäddsoffa i ganska bra pris. Finns det? Och så med en divan, dcok inte med rundad ände utan det får vara kantigt. Tror jag... Vit är ju såklart fint, men går tyvärr bort i detta hus (katter och lortgrisar bor här

). Funderar på en granitgrå el liknande... Vad tror ni? Det är ju annars bara vitt! Jag har
ingen tv-bänk än, och hade samma problem som kaktus att jag inte hittade någon. Så blev det ju Liatorp till sist... Blir det
dumt att ha
TVÅ LIKA i huset??? För övrigt så har jag tre ganska stora svarta tavlor med gamla fotografier i plus att det ovanför soffan kommer ett gammalt fönster i shabby-vitt med gamla fotografier. Tre rutor vågrätt kommer det att vara.
Får ni en bild på hur jag tänkt det? Tips tas tacksamt emot!
Känner mig yrvaken

Efter att sonen hade sovit middag idag så kröp jag ner med honom. Han gick upp och fortsatte leka , men då jag inte orkade leka så kom han och kröp ner igen efter en stund, och båda somnade!

Så skööönt att sova var det!