MiaMariah skrev 2008-06-27 21:46:49 följande:
Kajsa - krya på dig och ha det så kul i Sthlm!Fluffiga - jag störtgillade soffa nummer 2! Och här kommer bild på vår:
Ja den liknar ju din lite.

Fint rum!!!!!!
Beatrize74 skrev 2008-06-27 21:53:15 följande:
Jag läser tillbaka lite och ser att det pratas om soffor. Har egentligen ingenting att tillägga om soffor...hihi..men hoppas ändå att du hittar någon du ska trivas med. Båda såg fina ut så jag kan inte välja.Kajsa - kul att se bilder sedan som maken din tagit med nya kameran. Hoppas att du inte ska behöva lida mycket med tandvärken. ...Idag har vi verkligen varit igång NONSTOP här hemma. Det känns i fötterna och i huvudet. Jag har rispor både här och där, blåmärken och jag ramlade och studsade rejält på svanskotan (fast det var när jag spelade fotboll med barnen och skulle stajla lite inför barnen som målvakt..hihi...studs-studs..rakt ner i altangolvet). Svärfar har varit här och vi har bytt toalettstolen. Svärfar (han är också av släktet "jätteekorre") hade visst en oanvända toalettstol i garaget. En snålspolande som INTE läcker vatten nedtill, vinglar eller har trista missfärgningar i emaljen och locket. Tackar...säger vi bara då. Naturligtvis slumpar det sig ju så att båda barnen blir enormt bajsnödiga precis när vattnet är avstängt och de håller på att montera rören för fullt. Hmmm....ödets ironi. Och så skickade de iväg mig att köpa röranslutning till toalettstolen. HÄRLIG känsla faktiskt att svänga in till rörbutiken i smutsiga målarbyxor, slänga upp en anslutning från den befintliga toalettstolen på disken och säga till den manliga expediten med mandat i stämman:"En toalettanslutning. Likadan. Fast 300 mm slangkoppling."Liiite imponerad tyckte jag i alla fall att han såg ut att vara. Eller så är det bara önsketänkande. Nu har jag i alla fall monterat en mängd knoppar, brädor och fortsatt röja. Sjutton maskiner tvätt (eller något) har jag också tvättat. Och klistrat fast godis med kristyr på kakor till kalaset imorgon..o(Ni ser, jag försöker nominera mig själv till någon sorts "duktighetspris" någonstans) Nej, nu är jag så trött så att det känns som om jag även har raggsockor på händerna. Jag ska ta ett glas vin och titta på "Lilla huset på prärien"Maken köpte andra dvdboxen till mig idag med hela andra säsongen. Gooodis!Kram Bea
Ja jag röstar garanterat fram dig

Du vet vad jag sagt

livet från ljusa sidan skrev 2008-06-27 21:53:31 följande:
videli: vad är det för mirakelfärg?? Säljs det på nätet? Låter till och med som den blir bra..l i n o l j e färg fluffiga: Jag såg inga soffor?Mia: Åhh älskar dina skåp!! Fin soffa med
Va? Så konstigt... Kolla i galleriet då. Men syns de verkligen inte här i tråden för dig???
Nu ska jag logga ut. Återkommer imorgon! Gonatt!