Inlägg från: Daggdroppen |Visa alla inlägg
  • Daggdroppen

Vita tråden del 8

Jag tror också jag är inne på samma spår. Vore det inte snyggt med vita korgar med ett fint tyg i? Där du kan förvara typ ljus, servetter och annat småplock?

• Daggdroppen

Vi har så smalt utrymme där så det är inte något man tänker på...Syns kanske i någon gammal bild från då vi byggde tror jag....

• Daggdroppen

Miamariah nämnde något om specialluckor... vet inte hurdana hon menade men kanske man kan ha större luckorpå skåpen ovanför som alltså går ner framför tomrummet. Det är väl kanske en idé? Men det blir ju lite dyrare då... kanske maken går med på korgar istället om du ger det alternativet?

• Daggdroppen

Mia: Du är alltså BÅDE duktig att fota OCH SMART!

• Daggdroppen
    MiaMariah skrev 2008-06-06 21:06:28 följande:
    nä, det har du nog fått om bakfoten
    Knappast

I morgon är det en gårdsauktion här ganska nära och jag brukar ju tycka om att gå på sådana. Men vet inte om jag ger mig tid riktigt... Men tänk om man missar något fynd
  • Daggdroppen
    MiaMariah skrev 2008-06-06 21:08:23 följande:
     nix, ingen fotoutbildning utan jag bara knäpper och hoppas på det bästa använder iofs redigeringsprogram också men det gör ju de allra flesta idag.
     Jag använder inte det, så jag får skylla mina kassa bilder på det då
  • Daggdroppen
    Videli skrev 2008-06-06 21:12:53 följande:
    mimmi,Ikväll ska jag måla ett Granås skåp VITT. Minns du att vi pratade om det för ett tag sen. Men nu har jag bestämmt mig, det ska bli vitt Måste ha det till fotograferingen på söndag
     Vilken fotografering?
  • Daggdroppen

Du får ta lantliv till nya huset istället

• Daggdroppen

Vaniljdröm: FÖRLÅT för att jag är jobbig Generad Men jag skulle pröva med andra korgar. Helvita och raka. Förlåt som sagt Generad. Men jag tror det kan bli fint!

• Daggdroppen

För de ser lite sneda ut? Som om de är bredare upptill???

Svar på tråden Vita tråden del 8