-
-
TACK tjejer!! Ja hon är underbar
Mammas go klimp!!
Dags för ammning. Må gott allihopa! *Kram*
-
GRATTIS numberone till lilla Ellen!!
Hoppas verkligen att allt kommer att gå bra och att Ellen piggar på sig. KRAM!!
-
Kikar in och önskar er alla en riktigt TREVLIG OCH HÄRLIG MIDSOMMAR!!!!
Hoppas att ni får fint väder,här har solen äntligen börjat att visa sig. Imorse när jag klev upp så öste regnet ner...... Men håller tummen att det ska fortsätta med solsken nu!!
*KRAM*
-
Halloj brudar!!!
Har saknat er och era inlägg. Av förklariga skäl så har jag inte haft tid att vara inne här så mycket som jag har velat. Mest bara sporadiska besök.
Vad har jag missat? Kan någon uppdatera mig?
Här är det tråkväder idag,regn och blåsigt. Så nu har jag passat på och gjort ett nytt inlägg i bloggen. Inget inredningsinspirerat,men absolut värt att gå in och kolla på (tycker jag iaf)
Hur går det för numberone och lilla Ella? Någon som vet?
www.nutresnartfyra.blogspot.com -
behöver era hjälp!!
Nu i juli firar vi 1-årig bröllopsdag. Behöver förslag vad man kan ge till maken?? Det står helt stilla i hjärnkontoret....
-
Det hade jag gillat också. Nu har vi en liten på snart 2 veckor så barnfritt blir det inte. Får bli present nästa år kanske.. Tack iaf för ditt förslag!1Daggdroppen skrev 2008-06-23 13:52:59 följande:En dag på ett spahotell kanske? Barnfri Min make kanske skulle tycka det var "onödigt" men jag skulle gilla det starkt i allafall Clara: Måtten är ca 80 cm lång och 10 cm djup, själva facket något smalare. Typ runt 7 cm.Himmelbit: Jättefint bord och stolar!!!Julia: Fint skrivbord! Det påminner ganska mycket om mitt. Men mitt har "staket" så gott som hela vägen runt på tre sidor och inte någon hylla som ditt. Ska se om jag hittar bild på det... Påbörjade slipning och reparering förra sommaren men hann inte få det klart då jag behövdes på bygget. Nu har det bara lämnat... Men tanken är att det ska hamna i ett barnrum någon dag. Kanske hos en lillasyster en vackerdag? Det passar ju bättre till tjejer!Ja det kanske får bli ett fint kärleksbrev och lite blommor. Eller kanske ett restaurang besök på "vår" resturang!!!juliah skrev 2008-06-23 14:02:52 följande:På vår första dag så gav jag maken en bok med bilder som betyder mycket för honom. Skrev dikter och texter till bilderna. Väldigt uppskattad!I år blir det blommor och ett kärleksbrev Fluffis, skoj! Ja mitt bord lär förbli skruttigt ett tag till, vi har så mycket annat att stå i just nu.
-
http://www.rusta.se/zoom-bild_95501203.html
Någon som har sett detta bordet irl? Isf värt pengarna eller är det något rappel? -
Kul.GRATTIS!!!!LinaoMatilda skrev 2008-06-23 15:35:07 följande:Hej på er!Hinner inte läsa ikapp, men vill bara berätta för er att jag ska öppna en nätbutik. Jippi! Va glad jag är Jag gör det i samarbete med en lokal butik, så eg är den ju inte bara min. Men det blir jag som sköter den. Kul kul. Nåja, den finns inte än så jag hoppas inte detta ses som reklam.
När planeras den vara i bruk? Antar att det är inredning den riktar sig emotEller?
-
Ok,då är det bäst att du skyndar på då så vi får seLinaoMatilda skrev 2008-06-23 15:43:20 följande:Tack Butiken med varor finns ju redan, så det är bara jag hinner få upp den på nätet och fotografera och fixa allt med post o.s.v. så kommer den igång. Ja det är inredning, sånt som vi gillar här
Saker som vi gillar...det låter bra!!!