Inlägg från: Kaktus76 |Visa alla inlägg
  • Kaktus76

Vita tråden del 8

Hej i tråden!!!

Ni skriver så tangentborden måste glöda......hinner inte riktigt med. Och jag som "bara" är hemma med två barn Man glömmer fort att man inte riktigt hinner allt man vill när man har småbebisar.

Idag firar vi våran första bröllopsdag Ska åka in till stan och köpa en ros och bjuda ut maken på restaurang,hinna städa lite här hemma och måla lite. Får se hur mycket jag hinner hinnan han kommer hem. Albin ska på utflykt med farmor & farfar idag så det blir ju lite lugnare hemma då. Det är mina planer för dagen.

Hanna: Håller tummen för att det är på g och att allt går bra!!

Lillsyrran skrev 2008-07-07 10:37:23 följande:
    Nytt hos mig etthempalandet.blogspot.com
    Jättefina!!!  Vad duktig du är!
  • Kaktus76
    Beatrize74 skrev 2008-07-07 12:09:13 följande:
    Men är det SANT!??? Skrev just ett långt, halvt desperat inlägg....och så blir det så HÄR??? Känner mig helt lurad av hela systemet. INGET fungerar ju för mig, men för alla andra.
    Har också problem med FL,dock inte att skriva inlägg utan att komma in överhuvud taget och att söka inlägg går bara inte. Då stannar allt!!!! Lite irriterande.......grrrr!!
  • Kaktus76
    Tant LE skrev 2008-07-07 13:47:41 följande:
    jag har också samma problem
    Blir så arg och irreterad att dom inte kan fixa till felet. Det är ju inte första gången som det strular!
  • Kaktus76
    Peak skrev 2008-07-09 12:11:15 följande:
    nån som har en markis från Rusta? Bra/dålig - nån som vet?
    Undrar jag också. Någon som vet om man kan tvätta markisväven i tvättmaskin?

Bea: JÄTTEFINA kuddar!!! Fräscha färger och mönster.
  • Kaktus76
    Vaniljdröm skrev 2008-07-09 15:47:03 följande:
    Här är det fyraårsdag idag. Kalas på fredag.Gissa vad som infunnit sig i vår pytteträdgård! En jättestudsmatta. Bye, bye gräsmatta och dröm om växthus!vaniljdrom.blogspot.com/
    Vilken fin sjörövare/pirat du har

Vars har du fått tag i den utstyrsel´n??  Vi har sökt överallt men inte kunnat hitta. På Barnens hus hade det gått ur sortimentet
  • Kaktus76
    Vaniljdröm skrev 2008-07-09 16:01:18 följande:
    KaktusTack!Det är moster i Stockholm som shoppat. Den är superfin! Jag är dåligt orienterad bland affärerna där men det står "Boink" på presenten om det säger dig något.
    Ok. Nej det säger mig inte så mycket,är från Norrland vet du
    Men tack iaf!!!!
  • Kaktus76
    MildaMaränger skrev 2008-07-09 16:57:23 följande:
    Moderskapsintyg har jag skickat in också... men nu fick jag ett nytt.. kan det inte vara för att bevisa födelsedatum???
    Jo man får 2 intyg. Det första är ett bevis på att du är gravid å dom kan ge dig havandeskapspenning och ha ett beräknat datum. Sen så får du ett på BB innan du åker hem som bevisar att du HAR fått barn. Det ska skickas/lämnas till FK. Du kan lämna in det centralt också.
  • Kaktus76
    Hej i tråden!!!

Ni skriver och skriver,vill så gärna vara inne och kommentera allt fint ni gör. Men det tar visst tid att vara 2-barnsförälder Tiden räcker inte till till allt längre. Men idag är det sista dagen maken jobbar innan han går på semester,då borde det bli lite mera tid över...

Men lite nytt i bloggen har jag hunnit med emellan ammningen. VÄLKOMNA IN!!

www.nutresnartfyra.blogspot.com
Svar på tråden Vita tråden del 8