Inlägg från: Kaktus76 |Visa alla inlägg
  • Kaktus76

Vita tråden del 8

MildaMaränger skrev 2008-07-02 10:38:22 följande:
    jo men det skulle vara tråkigt om alla 3 fyller på samma dag.. roligare om bebben får en egen... jag kan gärna ploppa ut den 00.05
    Våran lilla skruttan kom på makens födelsedag. Även jag fyller år i juni så vi skulle egentligen ha haft 3 födelsedagar i juni om skruttan kommit en annan dag. Men som maken sa - Vi sparar ju in på en tårta när det blev på samma dag som jag fyller år
    Ja ibland är han ekonomisk maken min.............
  • Kaktus76
    malins79 skrev 2008-07-02 11:41:10 följande:
    Sicken liten sötnös
    TACK!!  Man glömmer fort hur små och söta dom är. Ändå så är storebror "bara" 3,5 år. Så det är ju inte sååå himla länge sedan han var liten!
  • Kaktus76
    MiaMariah skrev 2008-07-02 11:48:04 följande:
    MM - grattis på födelsedagen!Malins - tack! trist med dörrarna och makens ryggskott..nubu - usch vad tufft med låsningen.jagochhan o misak - tack!kajsa - ta dig en välförtjänt sommarpaus och kom tillbaka när du känner att du har lust igen! kram!kaktus - å gud så söt!
    TACK!!
  • Kaktus76
    Hanna E skrev 2008-07-02 11:57:39 följande:
    Vilken liten gosing, vill ha min bebis nu med!
    Du har inte så himla länge kvar nu. Håll ut.............. men jag vet att dom sista veckorna/dagarna känns som en evighet! Man längtar och väntar samtidigt som man börjar att bli lite less och vill träffa bebisen NUUUUUUUU!!!!!!!!!!
  • Kaktus76
    Hanna E skrev 2008-07-02 12:06:31 följande:
    Nej jag försöker att tänka så också, snart kommer jag ha bebisen här! Man lever liksom i ett litet vakum just nu, kan inte planera eller ta sig för något, för man vet ju inte när det kommer att sätta igång. Spännande, men samtidigt frustrerande!
    Ja precis så kände jag mig också på slutet. Tog mig inte för något alls,bara väntade och väntade. Kunde inte göra det eller det för hon kunde ju faktiskt komma just då
    Märkligt hur människan funkar. Tror det beror på att man inte ska ta för sig så mycket utan vila upp sig för vad som komma skall!!
  • Kaktus76
    juliah skrev 2008-07-03 08:58:49 följande:
    Nu är jag alldeles känslosam och till mig av lycka, Milda maränger har åkt in!Hoppas det går fort och att allt går bra.
    Åh vad spännande! Vi håller tummen att går bra. Du håller väl uppdaterd juliah   ??
Svar på tråden Vita tråden del 8