Inlägg från: Kaktus76 |Visa alla inlägg
  • Kaktus76

Vita tråden del 8

Vi funderar på att göra om i köket litegrann. Byta bänkskivor,diskho och kakel. Är det någon här som har en bänkskiva som är svart eller i granit och som har bilder som kan visas? Tack på förhand!!

• Kaktus76
    Kajsa 77 skrev 2008-06-23 17:54:31 följande:
    Några glimtar från mitt arbetsrum. Nyinöpt Hemens dagbädd. En riktig myshörna blev det!Mitt piano, där jag spenderar en del tid på dagarna.En av mina högar med tyger. Här är den rosa/röda högen.
    Jättefint. Sommrigt och fräscht!!! 
  • Kaktus76
    Kajsa77: Jättefint. Du har aldrig ångrat svart bänkskiva? Typ när alla brödsmulor syns eller så? Är lite orolig över att jag efter ett tag kommer att tycka att den är för mörk....Något du har känt?

mimmi006: Ser jättefint ut. Blir nog kanonbra när alla saker är på plats!

Nä nu är det dags för sommartorpet.
  • Kaktus76
    tjenixen skrev 2008-06-24 13:15:17 följande:
    Liatorps? Vill du har en hög eller låg, kort eller bred? Många frågor:)
    Har inte funderat på det,bara den är vit
  • Kaktus76

Tack för era tips ang tv-bänk.

Tror det får bli en Liatorps eller en Hemnes. Kanske någon som har en sådan och vill visa??!!

Hoppas nu bara att jag får min gamla såld. ska lgga ut den på blocket. Ni håller väl tummen?

• Kaktus76
    Camilla R skrev 2008-06-24 15:37:40 följande:
    Har Hemnes en TV-bänk, det har jag helt missat!Vi har idag en tråkig Leksvik, den var praktisk när barnen var små då man ju kunda låsa dörrarna och ändå använda fjärrkontrollerna genom glaset. Men nu vill jag ha en ny. Jag vill ha en Liatorp, men det vill inte sambon. Han vill ha raka former och högblankt... Vi kan nog max ha 170 cm långt, många bänkar är 180.
    Sorry!! Det var denna jag menade.
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10086687
Svar på tråden Vita tråden del 8