Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77
    Truffles skrev 2008-05-26 22:50:32 följande:
    Killen på färgaffären rekommenderade oss att köpa Biltemas färgspruta till när vi ska färdigmåla vår takpanel! Kanske kan vara något för insidan på din friggebod också?
    Jaså? Vad kan en sån kosta? Låter smidigare helt klart!
  • Kajsa 77
    Truffles skrev 2008-05-26 22:53:19 följande:
    Nu är jag inte helt säker men vi ska måla med vattenbaserad färg och den sprutan var billigare än för oljebaserad färg. Tror att den låg på under 300 kr.
    Låter ju bra! Ska kolla upp det helt klart! Tack för tipset!!!
  • Kajsa 77

VÅrdkonflikten är SLUT!!!
    Båda parter har accepterat budet!!!!
    ÄNTLIGEN! Då blir det förmodligen operation innan sommaren!!!! *pustar ut världens längsta suck* Förlåt att jag tjatar men detta är STORT för mig just nu!

• Kajsa 77
    Peak skrev 2008-05-28 18:01:29 följande:
    Kajsa77 - vad skönt att de slutar strejka nu och hoppas ni får komma in på en gång!!!Jag och Lowe hade just en fight! Det suger musten ur en! Han blir nästan alltid gnällig och grinig när vi kommer hem från dagis - inget är bra och han tjuter mest! Blir tokig på detta - det känns som att han inte trivs hemma när han håller på så här! På dagis är det inga problem och inte när han är hos andra och tex sover över, men hemma...Puh - vad värdelös man känner sig!Nu ligger han och sover iaf! Han är säkert bara trött efter en dag på dagis...(hoppas jag!) Blev alldeles trött själv och fick ont i huvudet!Cred till ensamstående! Jag är ensam med Lowe om kvällarna helgerna nu för R jobbar extra på ett ställe och jobbar över på sitt jobb, så den här veckan har han knappt sett L ens! På helgerna jobbar han hela dagarna (snickare) så det ska bli klart i tid! Man blir trött...
    Ja det hoppas jg också!

Hur gammal är Lowe? Inte kul att fightas när man varit ifrån varadnra hela dagen, men det blir lätt så när både de små och vi själva är trötta och har dåligt tålamod.
    Visst är det jobbigt att vara själv. Ser på min syster som är ensamstående hur tufft det är, att man aldrig får ett break.
    Min mans nya befattning kommer innebbära fler långresor. Men lite bättre klirr i kassan. Vet inte vilket jag föredrar...
  • Kajsa 77

Åh, det stressar mig bara så enormt med denna tråden nu. Man slänger in ett inlägg och sen hinner man inte besvara kommentarerna man får. Likadant med bloggen. Man känner sig bara självisk för att man inte hinner kommentera tillbaka och man är rädd att ngn känner sig sårad för att de har kommenterat mina utan att jag kommenterar tillbaka. *svamlar*

Så till er söta som svarar mig på mina OT kommetnarer:
    Och till alla:sorry att jag inte hinner kommentera era inköp, pyssel och sjukdomar och annat. Hoppas på förståelse. Kram!

• Kajsa 77
    Anton2005 skrev 2008-05-28 19:37:12 följande:
    Hej, tack för att du frågade. Jag mår mycket bättre nu. Jobbar halvtid och det fungerar bra, sjukskrivningen går ut på söndag men jag fick den förlängt. Är ju bara 5 veckor kvar till BF nu så det känns skönt :)
    Oj! Är det så nära? Tycker nyss du berättade att du var gravid! Skönt att det är bättre med dig!
  • Kajsa 77
    Anton2005 skrev 2008-05-28 19:40:59 följande:
    Så tycker jag att det måste få vara. Man kan inte svara på allt och vara med överallt hela tiden. Jag tycker bara det är jätte roligt att det är så många som skriver här och att det är så många som uppdaterar sina fina bloggar så ofta. Är ju så kul med massa inspiration
    Hoppas fler tycker så.
Svar på tråden Vita tråden del 8