Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77
    malins79 skrev 2008-05-21 21:38:23 följande:
    Det låter ju jättemysigt. Då blir det en tur dit efter vi tittat/köpt stolarna. Det gäller att vara strategisk....
    Gör det! Inget att tveka på!
  • Kajsa 77
    malins79 skrev 2008-05-21 21:45:22 följande:
    Det finns sex stycken stolar och jag vill byta ut de stolarna vi har idag och ha dem som extra stolar istället. Hoppas bara maken tycker likadant, inte troligt men som sagt var det är ju Mors Dag på söndag och snart vår tvååriga bröllopsdag, så han kan knappast neka eller hur?
    Instämmer helt! Är det ett fynd eller kan han neka pga att de är för dyra?
  • Kajsa 77

Ska sitta uppe till elva här. Maken kommer hem från Wien då. Skönt! Jobbigt att vara ensam tycker jag.

Har legat här ikväll på alla fyra och rensat bort begynnande små ogräs mellan plattorna. Tänker INTE ha ogräs där redan!

• Kajsa 77
    Camilla R skrev 2008-05-21 22:07:15 följande:
    Själv är jag också solo ikväll, fast sambon är ute på krogen och klockan hinner nog bli senare än elva innan han är hemma. Men jag håller med dig, det är lite jobbigt att vara ensam, förr när barnen var mindre var han ofta ute på affärsresor. Men så är det inte nu längre i alla fall. Har så många borden ute i trädgården, men allt stannar bara upp. Vi har en lång infart och från den en "brant" backe upp till entrén. Tanken är att vi skall bygga ett garage och knyta ihop allting, men innan vi vet hur börjar vi alltså inte och det ser inte kul ut..
    Jaså han är på krogen och svirar! Ja just det det är ju lillördag.
    Min man har fått ett erbjudande om ett chefsjobb på sin nuvarande arbetsplats. Kommer bli ännu fler resor då. Känns inte alls kul, men han tjänar ju lite bättre då i alla fall...Vi får se hur han gör.
    Camilla R skrev 2008-05-21 22:09:00 följande:
    Jag borde också göra något annat än att sitta här, men av någon anledning fastnar jag vid datorn. Fast nu tror jag nog att jag får lägga av. Har så ont i armen.. Var på massage idag och behandlades för musarm.. Trist åkomma och ont skall med ont förgås, så nu gör det mer ont.. Men det är på något sätt samtidigt lite skönt att känna att knutarna knyter upp sig, för många knutar är det...
    Oj! Har du musarm!? Ja du jobbar på kontor ja. Inte bra! Skönt med behandling i alla fall!
  • Kajsa 77
    Camilla R skrev 2008-05-21 22:25:35 följande:
    Kajsa 77 skrev 2008-05-21 22:15:57 följande: Japp, kontorsråtta -det är jag det Den vanligaste arbetsskadan idag -musarm. Men vi har ju som personalförmån gratis massage. 1 gång i månaden får vi boka "vanlig" massage, halvkropps i en halvtimme och varje vecka får vi boka kinesisk-massage (vilken tar ca 15 min) Så idag var jag på den kinesiska, fick samtidigt en liten "lektion" över musklerna
    Vilken lyx med gratis massage! Själv sitter jag i min massagestol efter nästan varje dag på jobbet.
    Camilla R skrev 2008-05-21 22:27:08 följande:
    Kajsa 77 skrev 2008-05-21 22:19:15 följande: Nej, det är ju det som kan bli svårt när man skriver. Men jag förstod i alla fall. Åtminstone tolkade jag det så på mitt sätt, för jag trivs ju med att jobba på kontor (knäpp va?)
    Jag skulle nog också trivas på kontor, lite lugnare klimat än på skolan!
    Det ljuva livet skrev 2008-05-21 22:38:42 följande:
    Fick behov av nått helt annat än inredning nu. Visst är det fint!ecx.images-amazon.com/images/I/4126VYR7Y6L._S...CamillaR: jag har nästan musarm och jobbar inte ens på kontor *hrm, sittar jag för mycket framför datorn tro!?* Hoppas att massagen hjälper.Kajsa: Kul med makens jobberbjudande och mer pengar, men tråkigt att han blir borta mer.
    Jag vet inte om han kommer tacka ja faktiskt. Jag tycker vi har det bra som vi har det, med några få resor om året och lite mindre betalt. Så vi får se.
    Videli skrev 2008-05-22 00:40:30 följande:
    Oj det är nog bara jag som är vaken i tråden. Men vad tycker ni om det här skåpet...?Är det värt 2500-3000kr?
    Skåpet är fint! Svårt att uppskatta värdet. allt beror ju på hur gärna man vill ha det.
  • Kajsa 77
    malins79 skrev 2008-05-22 21:17:00 följande:
    Så mysig den boken verkar. Tyvärr är jag ingen pysselmänniska, har inte tålamod att sitta och pilla.
    Nej man kan nöja sig med att titta på bilderna och bara njuta!
Svar på tråden Vita tråden del 8