Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Vita tråden del 8

Kaktus76 skrev 2008-05-22 21:20:38 följande:
    Synd att man inte är sykunnig...de små påsväskorna var ju bara så fina!!!
    Ja en sån ska jag försöka mig på tänkte jag! Underbar att ha med lite prylar till beachen i sommar i.
  • Kajsa 77

mimmi006 - Vi skrattade gott både C och jag här hemma. Han sa att han sak skriva ut det och sätta det på kylskåpet åt mig!

Tyckte denna var bäst:
    6 Ha ett vänligt bemötande. Ge din man ett stort leende och visa att du är glad att se honom. Låt honom prata innan du gör det, för det han har att säga är viktigare.

Jösses! Det ligger nog något i det, men allt kan ju inte vara sant...eller?

• Kajsa 77
    juliah skrev 2008-05-23 19:36:50 följande:
    Åååå Frupuffen. Grattis, vilken enorm lycka! Härligt!
    VAd gratulerar vi Fru Puffen för? *lat och orkar inte läsa bakåt* Vill också gratta!
    juliah skrev 2008-05-23 20:04:13 följande:
    Vet ni föresten vad jag hittade idag? En rosa Mårbacka, för 260 pix. Den var gigantisk, jag vill haaa! Men ja, det är ungefär 200 kr mer än vad jag har lust att betala för en pelargon. Har då aldrig sett liknande tidigare.
    OJ! Den måste varit ngt alldelse extra. Jag köpte STORA exemplar i år för 79 kr/st.

På tal om morsdagpresent så har jag varit extra tråkig i år. Min mamma vill ha golfstrumpor men är lite för snål för att betala 90 kr/st för ett par strumpor som inte når mer än över anklarna. Så jag har köpt 2 sådana par till henne. Sen köper jag alltid ett gigantiskt exemplar av million bells i ampel till hennes altan. Så blir det även i år. Ska bara välja årets färg...
Svar på tråden Vita tråden del 8