-
Ja häftgrund är alltså grundfärgen som du målar innan den rätta färgen. Grundfärgen är oftast obruten vit och sen väljer du kulör på den andra färgen.MAGU skrev 2008-05-30 22:26:34 följande:Kajsa 77 skrev 2008-05-30 22:19:54 följande: Vet inte ens vad det är?! Känner mig urdum, men jag vill ju så gärna...
-
Sitter också här och funderar över vad du pratar om Camilla!
-
Har också lite nysytt i bloggen... Välkommen!
Vill också ha vita möbler som Jea!!!
www.blandkuddarobusigabarn.blogspot.com
-
De brukar ligga på 99 kr/m ungefär.Videli skrev 2008-06-01 13:16:43 följande:Superfint, vad kostar Brukas tyg per/meter?
-
Videli - tack förresten!
-
Tack så mycket!lasseliten skrev 2008-06-01 15:06:20 följande:Hej vänner! Inne en snabbis... mamma och pappa kikade förbi och de ville ta med E på kalas så nu har jag hur mkt tid som helst att slå ihjäl Jea och Kajsa - vilka fina uteplatser ni visar! *gillar*Jo, Kajsa - lycka till imorgon...det kommer att gå superduperbra!Tack! Det börjar kännas i maggropen nu...Tjock kulan skrev 2008-06-01 15:08:54 följande:Malins: Jag har em Moccamaster och är grymt nöjd med den, man märker verkligen skillnaden på kaffet när det är bryggt i den bryggaren om man jämför med andra. Kaffet blir supergott så om du kan unna dig en dyrare bryggare så satsa på den.Bea: Man måsta få unna sig lite godsaker som kakel även om det är långt kvar till mållinjen så måste det finnas små ljusglimtar som denna mitt i hela renoveringshelvetet Jea: Vilka underbara trädgårdsbilden blir grymt avis på dina fian däckstolar.Numberone: Lycka till med förlossningen hoppas jag ser dig här snart igen med lite bebisbilder i din blogg Kajsa: Lycka till imorgon hoppas det går bra och att lill snäckans problem försvinner efter op.Tack snälla du!LinaoMatilda skrev 2008-06-01 17:02:28 följande:Hej på er!Visst är det underbart med sommar! Njuter för fullt.Så fina blogginlägg ni har gjort. Kul att se så fina uteplatser som ger inspiration till vår egen.Bea: Kul att ni har fått en sådan expert dom hjälpt er med köket. Bra att få hennes åsikt till kaklet också. Det kommer att bli jättefint!Kajsa: Ska tänka på er imorgon! Lycka till, det kommer att gå bra!
-
Fluffis - Så skönt för dig med sommarlov! Det förtjänar du vekrligen! Och GRATTIS till ditt fasta jobb! Underbart! Jag fick också fast här nu i vår och det känns verkligen fantastiskt att veta vad man gör i höst redan nu. Har ju bytt jobb varenda läsår och det sliter.
-
Ja hon ska in på op kl 9.00 imorgon. HU!!!Daggdroppen skrev 2008-06-01 20:36:25 följande:Kajsa: Blir det op imorgon???LYCKA TILL isåfall! SKÖNT att det äntligen blir av! (vi får rör i öronen på onsdag. Är det tänkt i allafall... han är förkyld än och hade senast i fredags riktigt ordentligt svårt med andningen. Men han är rätt ok i mina ögon nu... får se vad narkosläkaren säger på tisdag)
Och ni på onsdag?! Så skönt! Hoppas att han är frisk tills dess! Man är ju lite nojjig att hon ska bli sjuk inatt...
Ja jag har äntligen fått fast. Det är sköööönt. -
Hemma en liiiiten stund men ska tillbaka till sjukhuset igen. Lillan blev inlagd eftersom det tog hårdare på henne än det skulle. De fick söva ner henne igen efter operationen för att hon var så orolig och hade så ont. Nu har hon ägnat eftermiddagen till att kräkas och gråta. Så det är ett vrak till mamma som skriver dessa rader.
/K
-
Tack snälla!Kaktus76 skrev 2008-06-02 17:35:02 följande:Usch lider med lilltjejen och er!!! Hoppas att hon snart mår bättre! Energi och styrkekramar till er!!!Tack söta! Tråkigt att inte operationen blir av! Men fy bubblan det är inget att se framemot...Daggdroppen skrev 2008-06-02 17:46:03 följande:Nämen äsch Kajsa Inte kul att bli nedsövd två gånger... Jag vet ju själv det... man undrade ju nog liksom hur mycket en stackars liten kropp klarar....Hoppas hon repar sig nu. Se det positiva - Det är ju gjort nu!!!Många kramar till dig!Appropå sjukhus. Tror inte rörinsättningen blir av nu på onsdag... Förkylningen ger sig inte utan snarare tvärtom... Fasiken så otur vi har med operationer och nersövningar! Men men. Vi får se vad läkaren säger imorgon.kram tillbaka!LinaoMatilda skrev 2008-06-02 19:38:35 följande:Hej!Kramar till Kajsa och lilla tjejen!MiaMariah: Söt kisse MM: Så fint med kryddor i krukor, och gott i maten också!Ja hon har fått morfin, men hon verkar inte ha så jätteont n. DEt verkar mest vara illamåendet som stör henne.malins79 skrev 2008-06-02 19:58:52 följande:Nytt inlägg i min blogg!Idag har det varit jättevarmt nästan 30grader!Kramar till dig Kajsa och lilltjejen. När jag operade bort mina halsmandlar var jag 16år och när jag vaknade upp fick de ge mig massor med morfin för smärtan och för att jag skulle kunna somna om för det gjorde jätteont.Kram tillbaka!FruPuffen skrev 2008-06-02 20:20:28 följande:Oj vad lite det var skrivet här idag, måste vara rekord! Ett "godmorgon" från Tjockkulan på denna sida!! Ni är väl ute i finvädret allihopa. Själv är jag också bara inne en snabbis, ska ut och SLIPA mina förbaskade Ellosstolar nu, har skjutit upp det ett bra tag. Sen blir det målning. Sen ska jag måla en gammal stol med, ska testa shabbytekniken med svart underlag .Kram till Kajsa o lilltjejen! Lilla snuttan... Förstår hur du känner dig nu, inte lätt att se sitt barn må så där dåligt. Bea: Stackars sonen!! Det var verkligen svullet! Tyvärr har jag inga bra råd.Rena kramkalaset här!knyttis skrev 2008-06-02 21:13:40 följande:Godkväll!Instämmer lugna gatan här inne!Vi har fått nycklarna idag till huset! Tjohoooo! Till helgen blir det flytt!Har även sökt akut igen till vårdcentralen för jag är fortfarande dålig, fick nu cortisonspray så nu hoppas jag verkligen jag blir bättre snart. Har ju inte tid att vara sjuk nu!Kramar till Kajsa och flickan din! Håller tummarna för er!Frupuffen - Till drabbning med stolarna! svemaria66- Målar med vattenbaserat och oftast matt-halvmatt, inte shabby hos mig. Bea- Stackars lillkillen, hoppas det ger med sig fort!
Tack!
Tack!Tjock kulan skrev 2008-06-02 21:46:10 följande:Glömde...Knytis grattis det måste väl kännas helt underbart att bara få hålla nycklarna till nya fina huset i sin hand, krya på dig o var rädd om dig i flytt röran.Kajsa: Hoppas allt gått bra idag
Rapport från dagen finns snart att läsa i min blogg!