Inlägg från: Tjock kulan |Visa alla inlägg
  • Tjock kulan

Vita tråden del 8

Hejsan
    Här är det regningt och grått mao det blir målning innomhus .
    Har någon plats för dessa godingar (själv har jag "sorg" över att jag inte har plats i trädgården)www.blocket.se/vi/16190919.htm
    Ha en bra dag
    M

• Tjock kulan

Linao Matilda: Vilken soffa den ser ju enorm ut, vad härligt, lilla cd skåpet var ju oxå väldans sött, nu blir jag nyfiken på ditt nya projekt, inga ledtrådar ....

Jea: Låter som ni har ett utmärkt "reseprogram" färdigt för de inredningsgalna gästerna som är på besök Skåne . Det gäller ju att visa hur underbart Skåne är nu när du o Sylt har besök från de nordligare delarna av Sverige. Hoppas att ni får schyst väder i morgon i Kpenhamn det är inte roligt att traska runt o shoppa med ett paraply på ströget. Ha det så gott i morgon

Mimma; Undrade var du varit, vad kul att du tittade in

• Tjock kulan

Godmorgon

Morgonen börjar bra, Alice bjuder sin mamma på sovmorgon till 06.30 o solen lyser utan fr fönstert. Hallen blev färdigmålad igår så idag blir det att fortsätta med blivande nyckelskåpet och om jag har tur så lyckas jag lura med mannen en sväng till Ikea .

Malins: Mysigt att komma iväg en sväng till familjen i Halmstad o lite shopping till dig själv det är sådant som lätt faller bort när man blivit mamma. Hur man än försker så styr jag vagnen mot barnavdelningen o ser inte vårnyheterna på dam .

Knytis: Vad kul med huset, nu e det inte långt kvar o det roliga med inredning börjar

• Tjock kulan

Vanilj: Nej inte än, målade det sista på väggarna igår, träsoffan ska målas, nyckelskåpet fixas klart o ett nytt skoställ inhandlas. Så man kan säga att där är lite kvar att fixa med innan det roliga med piffningen sker . Har du tips på något fint skoställ? har kollat på Ellos men jag gillar inte sidorna riktigt.
    Jag var en riktig pain in the *s mot ff när jag ansökt om havadeskapsersättning. Fick tipset av en kompis som har en vaninna som jobbar på ff. Ligg på och ring hela tiden o fråga om din ansökan, så det gjorde jag . Jag gick från jobbet i början av juli hade BF 30/8 men sen tog ju Alice lite tid på sig och kom först 15/9

• Tjock kulan

Bea: Jag har dålig koll, kan tyvärr inte hjälpa dig

Vanilj: Det skostället som ni har är så himla fint. Jag fick 10% på Mio i samband med att vi flyttade så då blir det ju lite billigare. Men det största problemet är ju att övertala maken att vi ska köpa ett nytt skoställ för 900 kr när vi redan har ett, wish me luck...

• Tjock kulan

Lyckades lura med maken till ikea *skrattar mitt elaka häxskratt* hoppas på att plan b: att få en till septim lampa till köket går vägen he he he
    Hej så länge

• Tjock kulan

Hej tjejer
    Inget Ikea idag, åkte dit kl 11.00 då de haft öppet 1 tim o parkeringen var då redan smockfull av bilar. Bara att vända hem igen, istället blev det en underbar dag med väninnorna och barnen på altanen, underbart med lite näring och energipåfyllnad från sina vänner i form av skratt fika och inredningsprat

Vanilj: *asg* ja det var ju Anton som hade problem med FK o du med FB för badrummet som det kan bli . Min hatthylla påminner om den som Åhlens sålde förr.

Bea: Älskar ditt blogginläg, kan bara hålla med dig, visst e det underbart att det fins människor som BoK mamma .

• Tjock kulan

Knytis: Har du blivit med matsalsmöbler

• Tjock kulan

Knytis: Åh vad kul, visst är det härligt när man fått tag på något fint som man verkligen vill ha

Pd77: Har läst en artikel om det i vi , verkar himla smart o gentilt från statens sida

Svar på tråden Vita tråden del 8