Vita tråden del 8
MIlda: *asg* Ja sådan utpressning kan man ju oxå utöva
MIlda: *asg* Ja sådan utpressning kan man ju oxå utöva
Hejsan tjejer
Hätr hemma har jag fortfarande en prickig dotter men som tur är så var det inte vattenkoppor utan virusprickar så det försvinner nog om någon dag eler två .
Var in om en sväng på Citron o Timjan och suktade efter deras vackra saker, är nu kär i trådbackar från Bloomingvile
Numberone: Grattis till moderskapet och välkommen du underbara lilla barn, tråkig att ni fick sådan start men det hörs som om allt kommer gå bra för er ändå.
Malins: Längtar till du visar upp bilder från Sagas garderob, var ska byrån bo?
Lasse: Ge mig ett papper så jag kan torka mig kring munnen, ert kök är så vackert
Mimmi: Tack söta du , har inte riktigt bestämt mig om rutig tapet eller ej. Men efter Beas inlägg så lutar det nog åt vitt tapet och rutiga och röda detaljer i stället. Känner med mig att det nog blir mer praktiskt när Alice säger att nä nu vill jag har rosa eller blått på mitt rum
. Funderar på en slät väv som du tipsade om, e det svårt att sätta upp? och vad ligger det på i pris om man jämför med tapet?
Kajsa: Blir hur fint som helst med stolarna, har ni matsalsbord redan?
MM, Var du på Flower team idag? Det stod en gravid kvinna i kö bakom mig o Alice och jag fick bara en känsla att det var du , nu låter jag som en galen stalker eller något
*asg*
Milda: Jaha det var ju typiskt nu hörs jag ju ännu mer galen
DLL: vilket vackert sovrum ni har, vitt krispigt o underbart vackert med björkhjärtat ovanför sängen. Personligen så har jag svårt för lampkjolar överhuvudtaget så jag kan inte ge dig något råd tyvärr
Kajsa:Effektivare människa får man leta efter , du är otrolig , hur orkar du, jag är imponerad. Kommer bli jättefint, är det ett Himmla tyg?
Misak: Jag bor i dina och MMs trakter men lite mer norr ut än MM sedan vi flyttade till radhuset. Du har hel rätt för dig, den ligger på vägen mot Ödåkra men innan man kommer in i själva samhället. De kommer att finnas där till 1/8 då de flyttar till andr lokaler i Fleninge. Öppnar kl 12.00 tis till fre tror jag det stod på skylten. Ja de har lite mindre utbud växter och bör inte ses som en handelsträdgård. Sen har de lite inredning och plock av olika slag mycket Bloomingvile tyckte jag. Blev kär i ett par trådkorgar och en zink krans
Mimmi: Din fyndare där, vilket gulligt skåp kommer bli urfint hos Hugo är det till hans leksaker? vad fick du ge för det?
Knytis: Usch vad hemskt, hade ingen aning om sonens hjärt problem, är det medfött och hur gammal är er lilla kille. Jobbigt när det drar upp en massa gamla sår och att man hinner börja oroa sig en massa. Hoppas det löser sig för er, styrkekramar M
Natti natt
Hejsan tjejer
Hoppas att ni haft en trevlig midsommar, själv har jag jobbat natt o känner mig lagom seg i skallen i dag
Österlentösen; Kan tyvärr inte hjälpa har inte anv Beckers färger bara Fluggers råvita.
Kajsa: Låter som om du har bra teman att välja på tycker precis som milda maränger, satsa på vitt överkast och billigare kuddar och plock i färg som du lätt kan byta ut efter tycke o smak. Vad fina stolarna blev i köket
Godmorgon tjejer
Här har det städats och fixats hemma ska nog till bibblo en sväng idag o lämna samt låna lite nya inredningsböcker .
Misak: Jag är själv helt kär i dessa hus http://www.fiskarhedenvillan.se/index.php
Lillafru: Vad är det för en underbar svärfar du har , han vet hur en slipsten ska dras
, krya på dig.
Truffles: Vad kul, ert hus kommer bli jätte fint. Min favorit av deras hus är detta http://www.fiskarhedenvillan.se/addition/house/house.php?house_id=59&pageId=422&rid=338
Anjo; jag kikar in
Hejsan
Tillbaka från biblo med vackra inspirerande inredningsböcker och en påse full med vackra örngott med spets och monogram från Röda Korset
LoM: Grattis, gud vad kul
Lillafru: Vad fint det blev, var har ni shoppat er fina sänggavel?
Jezzika: Åh vad fint, förstår din besvikelse