Vita tråden del 8
Förlåt tjejer, för mitt värsta ego inlägg, absolut inte meningen att bara hoppa in o kräka av mig min panik i tråden, hoppas ni tar det på rätt sätt
Mimmi; Tvättpelaren är inkopplad i väggen av förra ägaren som valt att klippa av kontakten och koppla in sladden rätt in i väggen i stället. Som det ser ut nu så kommer inte sladden att räcka att flyttas för att skåpet ska få plats till vänster . Men kanske el killen kan lösa det när han kommer i morgon. Jag är ju novis i sådana här renoveringssituationer. Jag o maken har olika åsikter om badkaret, jag vill kasta ut det och ev i framtiden köpa ett tass badkar och han vill ha kvar det för att vi har Alice som måste kunna bada i badkar enl honom
: Drömmen hade varit att få till en inredning som är lantig men ändå praktisk med förvaringsutrymmen. Vill inte att det ska bli för gulligt eller romantiskt i stilen. Har ännu inte hittat något vitt badrumsskåp, ev skulle jag kunna tänka mig Ikeas badrumslampa som har en rund vit glaskupa och som kan monteras både uppåt och nedåt, vet du vilken jag menar?. Usch vad jag svammlar