Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R
    MildaMaränger skrev 2008-06-13 21:48:17 följande:
    jag vet inte om jag redan skrivit... men har iaf en rolig mage i bloggen
    wow, vad häftigt!!
  • Camilla R
    juliah skrev 2008-06-13 21:40:29 följande:
    Ja, vi hade tänkt göra en beställning på söndag *stressar på*
    Ojdå, där försvann länken till jobbet... För försöka hitta lite tid här hemma istället.
    Vet egentligen inte vad jag "behöver" men det behöver ju inte alltid vara samma sak som "vill ha"
  • Camilla R
    malins79 skrev 2008-06-16 06:19:32 följande:
    När brukar Cosas har rea, om dom nu har det?Såg att de skänkt frakten till 59kr!
    Vet faktiskt inte när de har rea.. Men många har ju nu runt midsommar, så vi kan ju hoppas på det

Själv storhandlade jag sist och då blev det fraktfritt, plus att jag hade 10% rabatt på hela köpet..
  • Camilla R

13 år emellan skrev 2008-06-16 07:52:51 följande:

Tens-apparat heter det flickor!God morgon, nu ska jag strax cykla iväg till första dagen på mitt nya jobb. Gah och Tjoho på samma gång!!
    Hoppas du får en superbra dag och att det blir jättebra på nya jobbet!
  • Camilla R

Ja, det är lustigt.. Det är samma med linneskåpet från Hemnes jag hittade förut som bara fanns i gult.

Skickade en förfrågan till dem om det var allvar att den (bänken) bara skulle finnas i rött, vi får se vad kundservice svarar *håller tummarna*

• Camilla R

Fick precis svar från IKEAS kundservice, bänken finns bara i rött.. Min fråga om den kommer in i annan färg besvarades tyvärr inte. Nu är jag irriterad, den hade varit så bra........

• Camilla R

livet från ljusa sidan skrev 2008-06-16 13:52:55 följande:

fluffiga: glömde ju, nej det är inte superlänge men klart man börjar undra!camilla: förstår din irritation, det visste man ju att den bara fanns i rött..uppenbarligen men kunde de inte då svarat på om den skulle komma i andra färger också... Jag är så ledsen över det här gula linneskåpet... tycker att i en serie skulle alla färger finnas i allt så man kunde matcha om man nu skulle vilja det...
    Ja det är just det jag inte förstår. Det är ju en serie -men allt görs inte i alla färger. -skumt.
    Jag tycker ju då att hela serien borde gå i vitt och svartbrunt och kompletteras med det gula, röda och blå -inte möbler i enbart de färgerna. De allra flesta måste ju ändå vara intresserade av fina neutrala möbler, eller??
    Bombardera gärna IKEA med detta
Svar på tråden Vita tråden del 8