Inlägg från: JagOchHan |Visa alla inlägg
  • JagOchHan

Vita tråden del 8

kajsa77 - du får jätte gärna slänga in bilder. Det var nog en av dom anledningarna till att jag fastnade här Ni har det så otroligt vackert hemma.Dina ute bilder var super fina - har glömt kommentera dom..

Jag försöker ju ändra nu hemma oxå ,bad mannen hjälpa mig hämta hem en skänk igår som bortskänkes - det blev inga glada miner kan jag lova Han e inte lika inne på det här som jag..

• JagOchHan

i göteborg har vi en butik som ger 1500 kr för maskiner som du säljer till dom. Vet inte om det är lägsta pris men tror det. Du är ALLTID garanterad 1500kr för den. Sen kan du välja att ta pengarna eller köpa en ny/begagnad där.Jag fick en bernina record från 70talet tror jag utav min mamma/pappa och make för x antal år sedan. Är väldans nöjd med den. och vetskapen om att jag kan lämna tillbaka den och få 1500 gör inte saken sämre

• JagOchHan

numberone - jag lade oxå in susnets räknare och den blev aldrig uppdaterad, tog bort den. Vill oxå ha en som räknar alla som kommer in. Med alla mina 5 läsare eller nåt

• JagOchHan

tack Jo överlycklig är väl ordet

Nu har jag plöjt igenom x antal sidor och får hoppas på att jag inte glömmer en massa.
    Mimma- grattis till huset. Har ju smyg läst lite om det (under tiden då jag inte skrev alls )Härligt att det är klart nu.

Videli (hoppas det ej är fel stavat eller fel person)- underbart hus ni köpt. grattis!

Lillafru - grattis till knodden i magen.
    Numberone - hoppas på att den lill* vill sig ut snart. Så fruktansvärt träligt att gå och vänta på dom små- och jag gick bara 2 dagar över tiden.
    (psst sex brukar funka, men det kanske ni försökte med) helt off topic.

Blev det en massa fel skyller jag på trötthet.
    Nu är det sofforna som gäller *ett ben på vardera soffa*

• JagOchHan

Godmorgon.

Välkommen hem Juliah. Hoppas semestern varit underbar. Lite avis e man ju. Men i göteborg har det vart medelhavsvärme med..

För mig idag blir det loppis. Försöker fortfarande hitta en skänk eller ett skåp som jag tycker om,

Är det någon som har tips på vilka loppisar som finns i gbg området?

• JagOchHan

Godmorgon.

Juliah grattis till Elle på födelsedagen

Självklart hittade man inte nåt skåp igår heller.
    Sitter och kollar på blocket oxå men jag tycker att det är fruktansvärt tomt även där på fina skåp.
    Snål som jag är vill jag inte betala för mycket heller då det blir mitt första skåp. Får kolla upp länken jag fick och se om man kan få med sig mannen till någon loppis och förhoppningsvis hitta nåt där.

• JagOchHan

Godmorgon.
    Videli - usch vad hemskt med din mans hand, fruktansvärt beteende från ambulanspersonalen. Tycker oxå att du ska anmäla.

MiaMariah - usch för bilolyckor. Vad skönt att ni är ok!!
    Hoppas du mår bättre i nacken idag.

Jag sitter fortfarande och letar skåp
    Hittar lixom inte det där perfekta.

I sommar kommer vi ta oss en tur ner till köpenhavn och helsingör. Ev en tur genom småland - någon som har ideer på affärer som man absolut inte får missa ??

• JagOchHan

vaniljdröm - jag har reklamerat en billig sko
    För en sko är en sko är en sko. och ska definitivt kunna användas mer än 1 månad.
    Sen även om jag inte betalat några hutlösa summor för skorna tycker inte jag spelar någon roll..
    Fick pengarna tillbaka och det var inga problem alls.

Var inte en fegis
    Det mesta du kan få är - nja inte pengarna tillbaka men du kan få en ny sko. Då har ni skor igen.

Svar på tråden Vita tråden del 8