Inlägg från: JagOchHan |Visa alla inlägg
  • JagOchHan

Vita tråden del 8

Godmorgon i tråden

Sitter fortfarande och letar på blocket som så många andra.
    Kajsa77 - GRATTIS till dom super fina fynden igår.

Hittade denna nu, vad sägs om det priset..
    (INTE min annons)

www.blocket.se/vi/16844087.htm

• JagOchHan
    malins79 skrev 2008-06-19 06:54:26 följande:
    En nolla för mycket på skänken! Ja en del försöker ju.
    ja jo men precis. Fast å andra sidan tycker jag att blockets priser har ökat oerhört mycket bara sista månaden.
  • JagOchHan

Godmorgon och glad midsommar.

Numberone- grattis till lilla Ellen. Hoppas att hon och du mår bra under omständigheterna.Lycka till

Kajsa - Underbara stolar du köpt på dig. Du är grymt duktig. Blir nästan tossig på mig själv som bara sitter på mina grejor som ska målas.Har 2 nattbord som ska bli vita. DOm har stått här hemma i drygt 2 månader och är bara halv klara.

En fråga till er alla. Vart målar ni?? har ni ett speciellt rum eller så? Sen ni som spraymålar, vart står ni då??? tycker jag har så ont om plats för att kunna ställa upp det jag vill måla inomhus, så här får jag nyttja det fina vädret (som försvunnit helt) och stå på altanen..

• JagOchHan

clara - jag är inte den flitigaste eller duktigaste i denna tråden vad det gäller målning/fynd eller bloggande men jag hänger här endå Vi bor i par hus från 92 (tror jag det är). Men jag försöker så gott det går att få det lite extra mysigt och vitt.

• JagOchHan

miamariah - usch vad tråkigt med sådana kommentarer i bloggen. Den är inte alls det...

aneka skrev 2008-06-26 13:38:10 följande:
    frågar igen om någon kan tänkas veta var man kan köpa en röd gammaldags hushållsvåg?
    jag brukar hitta röda gamla köksvågar på min loppis här hemma. tror dom vill ha runt 30 kr för dom. Kolla dina loppisar i närheten där du bor så kommer du säkert att hitta nån.
  • JagOchHan

Godmorgon.

Är inne varje dag och läser. men känner att jag allt som oftast inte har nåt att bidra med tyvärr. Det jag vill hinna med hemma hinns inte med. Så jag hoppas att ni tycker det är ok. Att jag bara skriver kommentarer osv lite då och då.

MM - grattis på födelsedagen. Håller oxå tummarna för att den lill* kommer ut idag, senast imorgon.

Anton - grattis i efterskott.
    Fortfarande hemma??

Nu finns det nytt inlägg hos mig. Har blivit lite dåligt med inlägg det sista - med bilder iallefall. Då våran kamera har stora problem. Batterislukare är vad den är. Är det någon som kör med systemkamera eller har alla digitala?? Kanske någon som har en blandning??

www.dontletthebedbugsbite.blogspot.com

MiaMariah -gudomlig säng du fått.
    Varför har vi inga släktingar som sitter på en massa fin fina saker som dom vill bli av med

• JagOchHan
    Truffles skrev 2008-07-02 17:18:27 följande:
    Säljs "Änglapållarna" även i butik?  www.blocket.se/vi/16897604.htm
    Om jag har förstått det rätt så säljs dom även i butik. Har beställt en för ett tag sedan och den är gudomlig!!
Svar på tråden Vita tråden del 8