Vita tråden del 8
Oj, såg att du redan köpt en.
Oj, såg att du redan köpt en.
aargh! Det här missade jag idag! Redan sålt när jag ringde- och egentligen för långt bort men titta:
www.blocket.se/vi/16883387.htm
(inte min annons)
hehe, lyckost den som köpte det.
gomorron!
Det blåser lite här men det ser ut att bli en hyfsatf in dag ändå.
Är det någon som vet vad frakten från Isabellas kostar? Blir ju sugen när det är rea, men om frakten är dyr så blir det ju ingen rea direkt
Mimmi: vilken underbar soffa- den kollade jag på i en butik som heter "Drömgården" förra sommaren. Den kostade 1999:- där så du fick ett bra pris!
misak: vad är det för sida?
Clara: Visst kommer soffan att bli fin! Bestäm en färgskala och håll dig till den , då kan man ha olika mönster på kuddarna tycker jag. Kanske några ska vara enfärgade för att det inte ska bli för "oroligt". Det blev en helt annan möbel med de nya överdragen.
Hej på er!
Vem var det som hade sprayat rottingfåtöljer och hade med det i sin blogg?
Hej alla!
Kikar in en snabbis. Det är ju fler som precis har flyttat eller kommer att flytta inom den närmsta framtiden: Tycker ni bara att det är spännande och roligt eller drabbas ni av tvivel/osäkerhet inför flytten?
Vi har precis bestämt oss för att flytta ut på landet och ska skriva på pappren på huset på lördag. Just nu kom en enorm ångest-våg över mig. Jag tänker på alla negativa saker som flytten medför och kan inte fokusera på anledningarna till att vi flyttar över huvud taget.
Det är ett stort beslut, framför allt är jag orolig för barnen: ny skola och nytt dagis. Usch vad dåligt jag mår just nu, jag som borde vara glad över att vi äntligen hittat ett hus och dessutom fått möjligheten att köpa det.
Hur tänker ni andra som varit i samma situation?
Johanna och Roses...: tack för att ni kommenterade depp-inlägget. Visst ordnar det sig säkert. Jag trodde bara inte att dessa känslor skulle kännas så starka.
Johanna och Roses..: Tack för att ni kommenterade depp-inlägget.