• Videli

Vita tråden del 8

MiaMariah skrev 2008-05-20 20:14:25 följande:
    Hoppas jag inte gjorde dig ledsen, i så fall beklagar jag verkligen, inte min mening! Ville bara svara på din fråga.
    Neeeeej absolut ingen fara, bara glad över att ni svarar Känns ju inte som om jag kopierar, utan såg en idé på Panduro och gjorde den till min egna... Använder ju inte ens samma teknik som dom gjorde på Panduro...
  • Videli

Var det någon som såg Nytt läge igår?
    Såg ni det kaklet hon satt upp i köket, tror det var marmor. Någon som har erfarenhet av det. Tycker det var såååå snyggt!

• Videli

Fru Puffen,

Underbart badkar! Hur ska du måla det matt eller blankt?

Truffles,

Ååå vad spännande, önskade att vi var där ni ät nu. Men känns som en evighet dit...

• Videli
    FruPuffen skrev 2008-05-21 09:09:00 följande:
    Tack Har inte hunnit fundera på det ännu... Vad tycker ni? Insidan behövs inte målas den är ok, vi emalj, behöver bara rengöras. Utsidan är ju lite "betongaktig" och skrovlig. Den ska ju  målas vit, men som sagt, nu blev jag fundersam: Blank eller matt?? Bild finns i mitt galleri och i denna tråden i går kväll. Kan tilläggas att det är gjutjärn.
    Jag tycker du ska gå på samma utsida som insida...

Det här är ju sååå snyggt!

http://www.maklarhuset.se/Images/Objekt/900/3HBB4C1RBBEA86TB.jpg
  • Videli
    FruPuffen skrev 2008-05-21 09:24:13 följande:
    Ah, förstår hur du menar! Jättefint! Jag har dock lite svårt för guldtassar, mina får bli vita . Men jag är ändå osäker om jag ska måla matt eller blank, för ytan är helt annorlunda på utsidan än insidan. Om ni tänker er en gjutjärnspanna, lite skrovlig så där... Fast det kanske är bäst med blank i ett badrum ändå, lätt att rengöra. Alternativet är ju att emaljera hela utsidan, men då måste det lämnas in och det kostar fler tusen!
    Jaaa nää jag är inte heller förtjust i guld. Jag menade badkaret i sig, glansen. Men förstår nu hur erat är....
    Jaaa då vet jag inte, men skulle tro att det skulle vara snyggast med matt Fundersam
  • Videli

Oj det är nog bara jag som är vaken i tråden. Men vad tycker ni om det här skåpet...?

Är det värt 2500-3000kr?

• Videli
    FruPuffen skrev 2008-05-22 08:00:13 följande:
    God morgon!!Här är det sångavslutning i dag. Vi ska vara ute och sjunga med alla barnen och äta matsäck oh grilla. SYND att vädret är molnigt och kallt...Videli: KANON-fint skåp!! Precis en sån modell är jag ute efter... Priset kanske ligger lite högt? Prutbart? Jag vet en i Söderhamn som bygger såna skåp enligt önskemål för 3000 kr, och då är det vitt. DLL: Ja visst var det du som tipsade om Söderhamnsskåpet? Du vet ju precis vad jag vill ha,du . Gick dessutom igång ordentligt på skåpet du tipsade om igår!! Jag har dock redan en skänk i köket som jag har fått av svärföräldrarna, men ville ju så gärna ha det som du tipsade om som TV-skåp. Maken menade dock att det var för högt och att Tv:n får fel vinkel då... Dessutom tar det ca 3 timmar till Ljusdal härifrån ...Nublu: Heja dig, rensa på!! Det är SÅ skönt!! Samma här . Albin ser barnkanalen, Viggo leker. Så börjar vi dagen i lugn och ro...
    Priset är tyvärr ett Sthlm pris Men det där med söderhamn lät ju intressant. Har dom någon hemsida? eller vart i söderhamn?
    Har min släkt i hudiksvall, så det skulle ju inte vara omöjligt att beställa därifrån
  • Videli

Fasiken hur hinner folk köpa på blocket. Hittade ett par stolar som var inlaggda 23.10 igår och 10.00 nu på morgon var dom borta Gråter

Måste finnas folk som livnär sig på att sitta och bevaka blocket Skrikandes

• Videli
    MildaMaränger skrev 2008-05-22 11:49:59 följande:
    speciellt i sthlm... videli... vet du någon snygg och bra badbalja till bebis?
    Kolla den som fick dom här stolarna, kan ju vara lycklig Gråter 200 kr st

http://www.blocket.se/vi/16496592.htm?ca=11_s

Nja tror inte det, vi har badat Vide i vårat enormt stora handfat hela tiden. Men nu är han förstor för det, så nu duschar han med oss Det tycker jag är mysigast.
  • Videli
    Det ljuva livet skrev 2008-05-22 21:38:44 följande:
    Hej!Hemma efter att ha jobbat kvällen.. Har inte hunnit läsa ikapp, bara se Kajsas nya fina bok (kan man sys tofflorna på bilden?) och numerones fina burkar.Visst behöver/måste/är det direkt livnödvändigt att jag köper det här?Ynka 500:- kostar det! *maken kommer att döda mig*
    Åååååå vad fint, flyttar nog till andra sidan sverige snart. På den här sidan hinner man ju aldrig köpa nått...
Svar på tråden Vita tråden del 8