• Videli

Vita tråden del 8

hahahaha inte glasyr, utan lasyr

• Videli

DLL Jaaaaaaaaaaaaaaaa köööööööööööööööööp!!!!

• Videli

malin, Jättefint!!! Men vad har hänt med PLUS? Jag kan inte citera

• Videli

DLL, Tänkte precis fråga hur det nu var det såg ut. Men hur kan man måla grunden aprikos Kommer bli jättefint

• Videli

DLL, Kommer bli jättefint... Gud så irriternade när all text bara går ihop...

• Videli

Min man är ju inte riktigt frisk. Han står nu och bakar bullar :-/ klockan halv nio på kvällen...

• Videli

DLL, Näää han är min, men bullarna kan du få, för dom kan jag ändå inte äta (glutenallergiker) Ok, ja så kan man ju räkna, det har jag aldrig tänkt... Ok då har dom tagit i så dom nästa spricker på dessa soffor Jag vill oxå se, ditt nästa projekt

• Videli

Måste fråga. Vad har ni era tomater i? ni som inte har dom i kylskåpet. Jag letar efter någon typ av korg att ha dom i, men hittar ingen som jag gillar... Någon som har nått förslag?

• Videli

Busan,

Hihihi
    Ja jag har koll på hela sverigen Så den som vill ha bevakning, så hör av er så tipsar jag

• Videli

mimmi,

Ja blocket har jag stenkoll på och DU nätsajterna

Min man tycker att jag ska öppna ett företag som går ut på att göra fynd på blocket åt folk Kanske en blivande affärsidé, hahahaha

• Videli

Tjocka K,

Myyysigt med egentid tillsammans...

Nää han är inte döpt nää, men vi är inne på Hjalmar Men vi ska inte hämta honom förän i aug, så vi får se då vad han är för nått... Har många förslag nu på vår lista...

• Videli

Åååå en helt annan fråga... Vad kör ni för bil? Måste köpa en och vet inte riktigt vad jag ska ha. Den kan nämligen inte kosta alltför mycket. Helst hade jag ju velat ha en Volvo CrossCountry eller en Volvo XC men dom är för tok för dyra just nu, men är inne på en fyrhjulsdriven bil...

• Videli

Hej hopp i stugorna...

Behöver ett litet smakråd. Vi ska mura upp en spis i vårat vardagsrum, mot timmerstocksväggen. Precis som den här bilden.

Vad tycker ni om den här öppna spisen?

• Videli

lasse,

Ni har väl panel i köket? Har ni lackat en hårt?

Jag vill ha det som kakel, men hur känslig är den för väta vid diskhon Fundersam

Jättefin vägg du hade gjort i bloggen, jag jobbar på en sån jag oxå. Ska bara hitta ett bra ställe i nya huset

• Videli
    Grattis Anton till lilla Algot

Bea,

Okej kunde nästa tänka det, ja jag får se vad vi ska ha för lösning där vid hon.

LCroft,

Vi vet inte riktigt än om vi ska måla timmerväggen. Vi kommer behålla den som den är och bo in oss. Men när den öppna spisen ska upp, då "tror" jag att den blir vit i alla fall

Sen är jag extra glad idag, över ännu ett blocket fynd. Köpte ju en Alve sekretär för en 500 hundring för en vecka sen, men som tanken var att måla. Men när den väl var hemma kände jag hua vilket jobb.
    Så igår kväll hittade jag precis den Alve Antikvit som jag ville ha på blocket och prutade ner den till 800 kr, så nu ska den andra ut på blocket igen...

Hahahahahah min man håller på bli tokig på mig
Svar på tråden Vita tråden del 8