• Videli

MM,

Jättefin mobil, vad duktig du är...

MiaM,

Okej, nej det är inte mitt hus

• Videli

När ni säljer saker, säljer ni då på tradera eller blocket?

Vet någon vart man letar om man vill magisenera möbler och annat? Fundersam Usch vi måste börja röja här hemma för försäljnig

• Videli
    Vaniljdröm skrev 2008-05-26 14:07:30 följande:
    Videli,Fina badkar! Hittar du någonstans man ser var de är tillverkade av? Av priset att dömma misstänker jag att det kan vara plast. Vet du? Jag vill helst ha ett emaljerat. Möjligen gjutmarmor.Vet inte var du bor men titta här:www.shurgard.se/sv/index.html
    Nej jag vet faktiskt inte, men som du säger tror jag nog att det är plast.

Men det här med magasinering, kan man inte få en continer som kommer så man bara kan ställa in allt skräp? Hittar inte det hos någon av förestagen, äsch får ringa o kolla...
  • Videli

Men shit det var ju sviiindyrt, nu blev jag snål. Måste höra med mamma o pappa om deras garage är ledigt över sommaren

• Videli

Vaniljedröm,

Näää det är nog mkt skit som borde slängas, men vem vill övertala min man? Åååå han är en sån skräpsamlare, blir tokig på honom

Men jag trodde i min vildaste fantasi att det skulle gå enkelt till att bara styva undan det i en continer.
    Men inte betalar jag tusen lappar för att spara på skit. Näää han får nog ta sig i kragen och börja slänga lite...

Hahahaha jag var på en husvisning ihelgen för skoj skull, och där hade dom gjort precis den missen som jag vägrar att göra.
    Städat upp hela huset, MEN stuvat in allt i garderober och utrymmen, fattar dom inte att folk tittar in där oxå... Nää det måste bort, så man ser träden bakom skogen eller skogen bakom träden, eller hur det nu är 

• Videli

JeaJea,

Missta ditt inlägg, lider med dig jag om någon vet hur det känns. Hade en extra tjej som sa upp sig för 2 veckor sen, så där sprack hela sommarschemat
    Jaa jag ska gå tillbaka och jobba nästa månad, känns inte alls kul. Men jag orkar inte anställa mer personal nu...

Kraaaaam

• Videli
    Vaniljdröm skrev 2008-05-26 19:51:37 följande:
    Videli,Jag mailade badbaljan och fick svar att baljorna är gjorda av plast. Jättesynd!Det är ju inte alls samma känsla.
    Ok, ja jag har ingen erfarenhet av plasten. Är det sämre kvalité eller bara känslan som inte är det samma?
Svar på tråden Vita tråden del 8