• Videli

Vita tråden del 8

JeaJea skrev 2008-06-01 12:29:04 följande:
    Nytt i min blogg, välkomna!
    jättefint Jeajea, kommenterade oxå i din blogg
    Kajsa 77 skrev 2008-06-01 13:04:16 följande:
    Har också lite nysytt i bloggen... Välkommen! Vill också ha vita möbler som Jea!!!www.blandkuddarobusigabarn.blogspot.com
    Superfint, vad kostar Brukas tyg per/meter?
  • Videli

Hej allihopa,

Här var det verkligen lugna gatan här inne.
    Hur gick det idag för er Kajsa?

Imorgon kl. 16.00 skriver vi kontrakt
    Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder innefrån huset, för den som är nyfiken

http://gardochhagar.blogspot.com/

• Videli
    Det ljuva livet skrev 2008-06-02 23:04:54 följande:
    Videli: Åh, det har ju hur mycket potential som helst! Det är fint nu med men kommer att bli en knockout när du är klar med det. Ett solklart Lantlivs repotage!Kajsa: Stackars dig och lillan. Kram!
    tack, vad rolig du är. Tror nog inte att jag är såå duktig. Men äntligen har vi hittat vårt drömhem som jag ska inreda med kärlek.
    Tjock kulan skrev 2008-06-02 23:06:58 följande:
    Videli: Vilka fina bilder är ju rena idyllen, lycka till imorgon.
    Tack, jaaa jag önskade att det var tisdag och kl var 17.00 så var allt klart...
  • Videli

Godmorgon först ut på lugna gatan

Har inte kunnat sova en blund inatt, drömde en kortis att det var någon annan som kom och la ett jättehögt bud på VÅRAT hus idag innan vi hann skriva papprerna

Åååå kan inte klockan vara 17.00 så att papprena är påskrivna

• Videli

Fru Puffen,

Ja det här är helt galet. Vi som skulle bygga och då helt plötsligt dyker denna gård upp, och vi får den eller köpa den

Jaaa det är sååå mkt nu så jag vet inte vart jag ska börja... hua

• Videli
    MildaMaränger skrev 2008-06-03 08:04:48 följande:
    Grattis videli! Det måste ju ha blivit mycket billigare också!
    Tack, nja det beror nog på hur man räknar. Ett nytt hus gör man ju inte om, så skulle vi välja det vi skulle ha i huset så skulle vi troligen komma upp i samma prislapp.

men det posetiva med det här huset är att det är precis det vi letat efter och det är att bara flytta rakt in så kan man göra om det till sitt efter tiden som går...
    mimmamum skrev 2008-06-03 08:05:28 följande:
    Godmorgon!Videli, vilket helt fantastiskt hus! Ska bli spännande att följa er inflyttning! Vad har ni för inredningsplaner?
    Jaa det är en dröm, det första vi ska göra är att ställa iordning ett rum till Vide som idag är en tvättstuga placerat på ett konstigt ställe.
    Men sen är det givitvis massor som rullar i huvudet, som ett riktigt drömkök från kvänum..
    lillafruluva skrev 2008-06-03 08:11:17 följande:
    God morgon!Äntligen ledig!! Ska bara ta det lugnt och plocka lite här hemma idag, orkar inget annat och sen är det jobb imorgon igen :-/Börjar sent imorgon så innan jobbet är det bm-besök som gäller, lite spännande Grattis Videli, det ser jättefint ut!!
    tack
  • Videli
    GODKVÄLL 
    VI ÄR NU HUSÄGARE,
    IDAG SKREV VI PÅ KONTRAKTEN KÄNNS HELT OVERKLIGT

• Videli

numberone,

Ååå jag trodde din lilla bebbe hade kommit

• Videli
    malins79 skrev 2008-06-03 20:35:38 följande:
    Grattis!!!!När sker inflyttningen? Är det fortfaranade i era gamla kvarter?
    Tack.... ja det känns sååå kul men overkligt har inte riktigt fattat det än

Nej vi flyttar till Vansö som ligger i Strängnäs, ska bli sååå skönt!
  • Videli
    malins79 skrev 2008-06-03 20:40:06 följande:
    Har du fixat lokaler till din rörelse eller ska du ha det hemma?
    Jag kommer pendla till jobbet, tre dagar i veckan. Sen framöver kommer jag öppna upp nått i centrala Strängnäs. Men jsut nu är min verksamhet en bra inkomstkälla, så jag tänker pendla så länge jag orkar. Min man kommer ju jobba nära hemmet då funkar det ju.
Svar på tråden Vita tråden del 8