Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

Provisorisk uppstöttning av pionerna ska jag väl tillägga..

• MiaMariah

Säger som Birks och Kalles mamma, hade gärna velat vara med till Sthlm men får nöja mig med att önska er en härlig dag och god shoppingtur! Skrattande

Vanilj - vad skönt!

• MiaMariah
    malins79 skrev 2008-06-23 07:43:54 följande:
    Det kanske kan ordnas någon träff i Gbg i höst/vinter som du kan vara med på?!Jag är sugen på en shoppingrunda dit också och då behöver jag inte ha min familj med mig.
    Ja, kanske det!
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-06-23 15:35:07 följande:
    Hej på er!Hinner inte läsa ikapp, men vill bara berätta för er att jag ska öppna en nätbutik. Jippi! Va glad jag är Jag gör det i samarbete med en lokal butik, så eg är den ju inte bara min. Men det blir jag som sköter den. Kul kul. Nåja, den finns inte än så jag hoppas inte detta ses som reklam.
    Men gud vad roligt, stort grattis!!
    Kajsa 77 skrev 2008-06-23 17:54:31 följande:
    Några glimtar från mitt arbetsrum. Nyinöpt Hemens dagbädd. En riktig myshörna blev det!Mitt piano, där jag spenderar en del tid på dagarna.En av mina högar med tyger. Här är den rosa/röda högen.
    Så snyggt, riktigt fint!
  • MiaMariah

Bea - säger som några andra, kan ni inte ha kalaset nån annanstans?

mammastädservice - har du kikat på Ikea? Åhléns? Himla har, kika in på www.systerlycklig.se

Rosesarered - det går ju att hyra en sån där maskin och sprutmåla..

• MiaMariah
    http://www.familjeliv.se/hem/miamariah/gallery/phpvxdgba.jpg

Idag har jag shoppat en del, bland annat denna Sturehof, ÄNTLIGEN fick jag utnyttjat mitt presentkort när jag fyllde år plus att hon reade ut hela sortimentet eftersom hon har stängt över sommaren. Så den blev billig Skrattande
  • MiaMariah
    Enji skrev 2008-06-23 20:41:21 följande:
    MiaM -> var det ditt brev som hamnade i Tove tidningen? Lite kul ju..
    Jepp!
    LinaoMatilda skrev 2008-06-23 20:47:54 följande:
    MiaM: Så fiint!
    Tack, skönt att nån såg den Skrattande
  • MiaMariah
    LCroft - vad tråkigt men jag tycker du ska göra något för dig själv ändå, du behöver få lite roligt och lite egentid!

Håller med dig, sörjer lite att jag inte heller är med upp till Sthlm.. *snyft* Hade också behövt det efter två tråkiga besked och sedan krocken.

Peak - *torkar dina tårar* fy vad tråkigt att det blivit så! Tycker också du ska ta tag i det där och fråga om det verkligen ska vara så. Men jag hade nog inte pratat med bemanningsföretaget utan din chef på plats. Säg att du inte har nåt emot att vattna blommor och städa men att du gärna tar lite mer kvalificerade uppgifter.

Videli - tycker den är fin men lite osäker på färgen på tyget för min egen smak.

JeaJea - förstår vad du menar men förstår också varför Peak blev ledsen. det lät lite väl hårt det där.
  • MiaMariah

Apropå tvbänkar har vi en gammal Ikeabänk som inte finns kvar i sortimentet än. Målade den vit, var förr björk.

Svar på tråden Vita tråden del 8