Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

Tusen tack alla ni som tröstade mig för den där idiotiska kommentaren i min blogg!

Vanilj - ajaj, fy vad trist! stackare..

MM - be att han målar en gång till med pensel istället.

mimma - men fy vad tråkigt! usch.. vet dessvärre inte hur det funkar.

Hanna - grattis i efterskott, fint skåp!

Ha en härlig resa till Sthlm alla ni som ska ses!
  • MiaMariah

livet från ljusa sidan - tack, vad gullig du är..

• MiaMariah
    JeaJea skrev 2008-06-27 11:38:02 följande:
    tycker inte du ska ta åt dig alls av det, hans intresse är ju inte inredning utan han roar sig ju med att provocera.
    Tack, nej, det är väl det han vill förmodar jag.
    Peak skrev 2008-06-27 11:51:08 följande:
    vad skulle ni kunna ge för två sådana här stolar:hemmahoskristin.blogspot.com (tror de kommer upp överst)OBS! Ingen annons - de är INTE till salu!
    Jättesvårt att säga men de är verkligen fina! Vad har du tänkt dig?
    livet från ljusa sidan skrev 2008-06-27 11:54:38 följande:
    vet ni hur man får en ram runt bilderna man lägger in i bloggen?
    Anpassa - teckensnitt och färger - välj kantfärg
  • MiaMariah

livet fr ljusa sidan - ja, då är det bara att välja färg så blir den starkare.

Hanna - finfint!

• MiaMariah

MJO - skulle tipsa dig om att hålla dig till ett rum i taget. Börja t.ex. med badrummet och få upp tvålpump, handdukshängare och fixa till där först. Gör man lite här och lite där så blir det lätt att man aldrig blir färdig Flört Och ha ingen brådska, inredning får ta tid! Välkommen hit förresten!

• MiaMariah
    Vilmas Mamma skrev 2008-06-27 19:04:48 följande:
    Hej på er!Är ofta inne & läser i tråden, men skriver inget själv. Alla ni har underbart fina hem!!Vill gärna ha lite råd ang. vitfärg. Har ett vitrinskåp i furu, som jag bett min käre far sprutmåla. Vilket färg är den bästa?(märke), o vilken vit "nyans" använder ni & är nöjda med?, lack, el. vattenbaserad?Tack på förhand.
    Jag gillar Nordsjös vita nyanser.. Har målat mycket med orchidé.
    Peak skrev 2008-06-27 20:10:16 följande:
    Härligt! De är jättefina!Miamariah - jag vet inte...2 för 700?
    Ja, det tycker jag låter rimligt! Inte längre iaf. Gör ni dem själva?
    Kajsa 77 skrev 2008-06-27 20:13:24 följande:
    JAg har två favoriter vad gäller färg. Fluggers råvita (0500-n) vattenbaserad. Eller Beckers Elegant.Nu är min lycka total! Har äntligen köpt mig en NIKON D40. Så nu kan jag ta proffsiga bilder!
    Grattis till kameraköpet! Har också en D40 som jag varvar med Konica Minolta Dimage.
    Daggdroppen skrev 2008-06-27 20:41:36 följande:
    Hej på er! Har varit borta både igår och idag, så jag har inte hunnit vara här. Idag har jag haft en HELdag med min mormor Man måste ju passa på så länge man har förmånen att ha henne i livet Men före det hann jag gå på soffjakt. Har ni lust att komma med smakråd? Har två alternativ och orkar inte leta fler (De var typ de enda två alternativen som jag hittade i två butiker... )
    Vi har en Furninovasoffa och är toppennöjda med den, riktigt bra kvalitét.
  • MiaMariah
    Daggdroppen skrev 2008-06-27 21:05:35 följande:
    Eller är båda apfula Mia: SNYGG soffa! Men jag skulle vilja se hela
    Jag störtgillar den nedre varianten.
    Tack, jag har satt maken på att fota heeeela soffan nu Skrattande Mia är för trött Flört
    livet från ljusa sidan skrev 2008-06-27 21:16:47 följande:
    miamariah: vilken underbar pläd!
    Tack! Jag har vunnit den faktiskt! Kommer från Vit design.
    Anton2005 skrev 2008-06-27 21:17:43 följande:
    Ser att ni prata soffor. Vi har två "vita" (smutsiga) Lyon från Mio som vi tog bort kuddfodralen på och tvättade igår och tyget gick sönder :(
    Ajajajdå, tycker som Kajsa att ni ska reklamera den.
  • MiaMariah
    Kajsa 77 skrev 2008-06-27 21:24:35 följande:
    Fluffis - Jag gillar den första något mer än den andra tror jag. Imorgon bitti 07.00 åker jag med amiljen till stockholm. Maken och barnen ska göra skansen och hälsa på kompisar medan jag träffar alla vitahemmare. Det tråkiga är att jag har ått tillbaka inlammationen i visdomstanden som jag hade precis samma tidpunkt förra sommaren. Då blev kinden helt uppsvullen och jag fick äta penicillin. Nu är det på väg åt samma håll. Ont så jag inte kan äta! Typiskt! Men jag får gå på alvedon imorgon och gå till tandläkaren på måndag.
    Usch för tandvärk.. Ledsen Hoppas att det inte förstör helgen för dig..
    Anton2005 skrev 2008-06-27 21:25:06 följande:
    Fint och vilken bra färg på soffan
    Tack!
Svar på tråden Vita tråden del 8