Vita tråden del 8
DLL o Kajsa - tack! passar perfekt till mailegkaninerna som ligger här på vänt. ska sy en liten madrass och sängkläder.
DLL o Kajsa - tack! passar perfekt till mailegkaninerna som ligger här på vänt. ska sy en liten madrass och sängkläder.
får nog förresten måla den, den har gulnat. t o m maken såg det fast han kallade sängen för "krubba"
Tjock kulan o Kajsa - tack!
gimma - tack!
lasse - tack!
kajsa - jag störtgillar din blogg så sluta inte blogga för guds skull! skoj att du fått ett hopp upp på bloggkoll, grattis!
MM - grattis på födelsedagen!
Malins - tack! trist med dörrarna och makens ryggskott..
nubu - usch vad tufft med låsningen.
jagochhan o misak - tack!
kajsa - ta dig en välförtjänt sommarpaus och kom tillbaka när du känner att du har lust igen! kram!
kaktus - å gud så söt!
det där med kommentarer i sina bloggar är ju lite speciellt. jag har många i min bekantskapskrets som jag vet läser min blogg men ALDRIG lämnat kommentar. men nu - när jag lottar ut ett halsband, då helt plötsligt väljer de att lämna kommentar för att vinna..
å vad roligt att läsa att MM föder bebis!
idag har jag varit på rea på Hvita villan och shoppat lite. tagit en promenad (varmt!!) därute och ätit lite glass. ikväll vankas det besök så det står en cheesecake i kylen och jag ska göra en sallad sedan.