juliah skrev 2008-06-19 17:00:00 följande:
Den kommer inte att göra sig hos er tror jag, vi har ett ganska litet vardagsrum så det funkar, eller så blir det i badrummet.Har du kollat Blocket? Ja jag vet, det är värdelöst med blocket men ändå.Camilla, jag är förtjust i HD burken.Kajsa, bravo! Grattis till stolarna också föresten, urfina!misak, Tack detsamma, jag ar har bara fusstädat idag...som alla andra dagar. Vägrar annat just nu i byggstöket.
Behöver alla hejarop jag kan få!

för nu är det tröttsamt med målande. Åkte ner till en butik och köpte Bruka-tyg som jag tänkte klä om sitsarna med. Sen ska jag ju ha volangdynor över, men när de är i tvätten är det ju bra om det är snyggt under också. Köpte det vit/ljusgrå randiga.
Truffles skrev 2008-06-19 17:05:39 följande:
Hej alla! Kommer ni ihåg mig. Hinner aldrig in till er just nu även fast jag skulle vilja... Nu bär det iväg till affären för att handla tårtingredienserna till morgondagens begivenheter. Vill iallafall önska er alla Trevlig midsommar! Måste få tipsa om tårtan ovanför, den är sååå god!
www.expressen.se/1.372371www.medvitaknutarpalandet.blogspot.comVisst minns vi dig! Hoppas allt är bra! Glad midsommar på dig! Tårtan ser smaskens ut!
mimmi006 skrev 2008-06-19 17:17:24 följande:
Truffles- tack! Tårta sitter fint när man är hungrig och annars med för den delen! Numberone- Grattis till lilla Ellen! Jag hoppas verkligen att ni mår, under omständigheterna, bra. Kram!Videli- jag väntar också på sammakristallkrona, men den är som sagt va, ganska liten. Skulle hålla utkik på
www.lauritz.com istället eller springa på auktioner.Kajsa- vad duktig du är! Jag har bara glott på stolarna som jag köpte igår!
Har jag missat dina nya stolar? Eller börjar jag bli senil?
lasseliten skrev 2008-06-19 17:34:59 följande:
Grattis Numberone till lilla Ellen! Hoppas att lilla Ellen och ni mår bra! Massor med kramar! Kajsa - åh, du är så snabb och flitig...impad!

Videli skrev 2008-06-19 17:41:37 följande:
juliah,Jaaa prata inte om blocket, missade en sån fiiin barock krona med 10 min, den var superbillig.Men brukar hålla utkik. Vill ha en med måånga prismor och då är dom ju tyvärr inte så billiga...Den här är ganska fin
www.blocket.se/vi/16185632.htm men en gammal annons...Jag har en gammal kristallkrona i bakhuvudet som jag såg hos Carin & Carl
58973.webpublisher.eurovator.se/00004/00012/ Men man ser inte så mkt av den, men den är gjord i tenn, sååå fin!!! Men costa costa
Jättefina kronor! Gillar också barock-kronorna!
Ja den visade Videli igår. Jättesöt!