Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Vita tråden del 8

Videli skrev 2008-06-22 22:17:03 följande:
    Men idag var min man GLAD åt blocket, har fått alla garderober och onödigt tjafs sålt idag, sååå skönt...
    Blocket är toppen när man vill bli av med möbler. Så slipper man åka och slänga dom också.
  • Kajsa 77

Några glimtar från mitt arbetsrum. Nyinöpt Hemens dagbädd. En riktig myshörna blev det!
    Mitt piano, där jag spenderar en del tid på dagarna.
    En av mina högar med tyger. Här är den rosa/röda högen.

• Kajsa 77
    Kaktus76 skrev 2008-06-23 16:13:26 följande:
    Vi funderar på att göra om i köket litegrann. Byta bänkskivor,diskho och kakel. Är det någon här som har en bänkskiva som är svart eller i granit och som har bilder som kan visas? Tack på förhand!!

Vi har svart bänkskiva. KOlla under kök i mitt galleri.

Jezzzika - Jösses så sött!

Linaomatilda - Gud så kul! Vilken lycka! Förstår att det känns jättespännande!!! Kommer du skicka till sverige?

• Kajsa 77
    Kaktus76 skrev 2008-06-23 17:55:57 följande:
    Jättefint. Sommrigt och fräscht!!! 
    Tack! Ja det fick bli lite pastelligt och vitt nu under sommaren. Slänger nog in andra kuddar till hösten...
  • Kajsa 77
    Anton2005 skrev 2008-06-23 17:58:38 följande:
    God kväll!LoM- Grattis, gud så kulKajsa- Jätte snyggt, ser verkligen ut som ett riktigt mysrumJezzika- Åh va tråkigt att missa så jätte fina saker
    Tack! Vi satt nyss fem personer där i dagbädden. Gott om plats är det. Och mysigt! Barnen vill naturligtvis sova där istället för i sina sängar!
  • Kajsa 77

Såg att ni diskuterar bilplatser. Jag kommer ha bil. Har 4 platser och stooort bagageutrymme! för de som vill handla! Finns det folk kvar som behöver platser? Annars åker jag hellre med ngn annan, för själv därinne i storstan vet jag inte om jag vill ta mig runt...

• Kajsa 77
    LCroft skrev 2008-06-25 13:04:33 följande:
    Ska strax läsa tillbaka lite, är helt slut! Kom för en liten stund sedan hem från sjukhuset med Ida, åkte in igår när hennes feber inte vill ge med sig och hamnade direkt till barnavdelningen i dropp, lilla gumman har urinvägsinfektion. Så nu får hon antibiotika i.v, 3 gånger i dygnet ska vi dit och få medicin nu i några dagar. Men sömnen har det inte varit mycket av denna natt, behövde ju givetvis få kissprov av henne och typiskt nog så höll hon emot, kissade inget från mellan 11 och 23, sen kom det så svämmade över i sängen nästan Men det andra provet fick vi först kl 2 i natt, sen var vi vakna till nästan halv 4 och så kom laboratoriet och väckte oss 7... Huvudsaken att hon blir frisk igen!
    Ojoj! Stackars liten! Och stackars er! Inte roligt med sjuka barn! Bra att de har ordenltlig koll på henne nu!
  • Kajsa 77

Var och spenderade pengar igår. Först en tur till Gällstad, där de säljer märkeskläder lite billigare. Kom ut med många kassar och några tusen fattigare. Sen bar det iväg till Liseberg. Barnen och pappan hade en toppendag, de som älskar att åka karuseller. Själv vet jag väl roligare sätt att fördriva en dag, men vad gör man inte för sin familj?

Svar på tråden Vita tråden del 8