Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79
    Videli skrev 2008-06-06 19:30:00 följande:
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeejIsabella från Äntligen Hemma, ska ha Sommartorpet i år

Jag har sett det, blir nog ett färgglatt torp.

När börjar det?

• malins79
    juliah skrev 2008-06-06 20:26:47 följande:
    Hej mina vänner!Hoppas ni mår bra!Vi kom hem från en underbar Greklandsresa idag. Vi har verkligen haft det toppen på alla tänkbara vis. Nu är jag utvilad och redo för vardagen igen. 
    Hej, vi har saknat dig!

Vad härligt det låter med semester...längtar till när maken ska vara ledig. Han ska ha tre veckor i år, han har aldrig haft så mycket semester så jag hoppas verkligen det blir så. Jag behöver få lite hjälp med barnen så jag kan få pyssla lite med mitt.
  • malins79
    juliah skrev 2008-06-06 20:37:13 följande:
    Å tack sötisar!Ja vi har solat i omgångar, två småttingar såg till att minst en av oss hade fullt upp hela tiden  På söndag är det kalas, Elle fyller ett. Och sedan ska jag ta mig an hennes garderob, får avlastning av min bästa vän. Hon är barnlös och pigg= bra barnvakt.
    Har maken fått lite extra energi så han orkar med gästhus och köksrenovering?

Skönt med lite hjälp med barnen 
  • malins79
    MiaMariah skrev 2008-06-06 20:39:21 följande:
    Har ni testat tzatzikikorv? Himla gott! Har grillat och firat nationaldagen här idag.

Näpp, men det såg mysigt ut!

Du eller maken som fotat?

Bilden på korvarna skulle ni nästan skicka in till korvleverantören, värsta reklambilden!

• malins79
    FruPuffen skrev 2008-06-06 21:11:18 följande:
    Sitter här och parallellsurfar lite... Lite OT kanske men,Undrar om två hemsidor:-Var hittar jag billiga vitvaror att beställa på nätet?-Var finns bra sidor med resor från alla resebyråer där man kan söka och få upp bästa alternativ?
    tretti.se för vitvaror.
  • malins79
    Videli skrev 2008-06-06 21:26:30 följande:
    Hur menar du med bullar? Typ i en korg på bordet?Ja jag hade tänkt mkt färka kryddor och citroner i köket. Grön äpplen i en fruktskål...Finns det vita tulpaner nu? Om inte vad ska jag då ha för blommor. Tänkte ha vita liljor oxå Tips tips!!!
    Tulpaner tror jag det kan vara svårt att få tag på och jag tycker det är lite fel tid för dem. Men vita liljor är fint.
    Liljekonvaljer kanske?
  • malins79
    Videli skrev 2008-06-06 21:42:25 följande:
    mimmi,Japp!!! Men den tänkte jag nästan låta vara helt, kanske dumt? Kan fota den imorgon men just nu står det sågmasikner och lister till tusen där ute... Det är som ett trädäck och en ganska stor balkong så ska man göra nått så måste man göra ganska mkt.Men tänkte du på nått speciellt???
    En balkong "måste" väl nästan vara med på bild? Kan du röja lite och ställa dit några krukor med något som blommar fint?
Svar på tråden Vita tråden del 8