Vita tråden del 8
Malins- Vad fin tvättstugan blir! Vill gärna se mer av den!!
Mia-jättefina bilder du visar!
Malins- Vad fin tvättstugan blir! Vill gärna se mer av den!!
Mia-jättefina bilder du visar!
Mia- Och det skrev jag samtidigt som du skrev så du inte tror att det bara var fjäsk. Svammel..
Juliah- Ställde frågan innan i dag men du såg den kanske inte. Kikade på din tvättstuga i bloggen, vet du om linneskåpet är byggt i råspont eller nåt annat? Skulle vilja ha nåt liknande för att dölja vår centraldammsugare.. Undrar också om jag får komma in i ditt galleri igen. Respekterar naturligtvis om du inte vill!
Mia- Du är ju jätteduktig, jag tror att du innerst inne vet det. Men jag känner igen det där med att vara självkritisk och att man tycker att inget av det man gör duger. Du ska se att du snart kommer ur svackan igen! Kram
Jättefina bilder på tvätstugan Malins! Tvättbaljan från åhlens ska jag kika på nästa gång jag åker dit, vill ha en ny till nya huset.
MM- Muffinsen ser underbart goda ut!
Anton- Strul med försäkringskassan har jag jämt när jag är i kontakt med dem. I dag när jag ringde till dem hade jag dessutom över 350 före mig i kön, grr.
Vad roligt Videli-STORT GRATTIS! Ska bli spännande att se hur du sätter din personliga prägel på huset, ser jättefint ut! En riktig idyll!
Camilla- Du var jättefin! Roligt att se hur ni ser ut!
Dll- Jag har ju sett dig irl och du har ju verkligen inget att skämmas för!
Jag är gravid igen, fast det är jättetidigt, är bara i vecka fem. Men visst kan man måla med vatten baserad färg ändå? Målade sonens växasäng nu och fick sån grym huvudvärk. Tyckte att färgen luktade lite, tror ni det är nån fara? Har ni andra målat när ni varit gravida?
Tack vanilj! Jag hade tvärdrag men det kändes inte, luften står still här idag.. Hoppas inte jag har gjort nåt dumt!
Vanilj-tack för infon, ska försöka släppa det! Kan ju va vätskebrist oxå..
Gokväll! Har inte hunnit vara här på två dagar så nu har jag bara snabbt skummat i kapp. Vill bara tacka jättemycket för alla gratulationer till pyret i magen, ni är så söta!!!!!!!
Grattis till fasta jobb Fluffiga och Kajsa! Vad roligt för er!
Lycka till med dotterns operation i morgon Kajsa!
Tyvärr kommer jag inte i håg mer vad jag skulle kommentera.
Nu väntar sängen! Ha en fortsatt trevlig kväll!!!