Vita tråden del 8
Gokväll på er!
Är så trött och mår illa mest hela tiden just nu. Har egentligen ingen inspiration för vårt bygge, men känner ändå att jag måste när det ff är lite val kvar som ska göras. Det är iaf roligt att kika in här för att följa vad som händer hos er, alltid får man nåt bra tips!!
Kajsa- Vad skönt att tösen återhämtar sig så snabbt!
Videli- Er lägenhet ser jättefin ut, kommer säkert bli lättsåld!
MM- Om du känner dig trött på dagarna så unna dig att sova och vila, man behöver det i slutet när man är stor och tung..
Undrar om någon vill hjälpa till med råd ang format och storlek på väggkakel till vår gästtoa. Den är ej stor, 1.8x3m. Vi har äntligen bestämt oss för ett väldigt ljust ljusgrått klinkers 12.5x12.5cm på golvet. (Höganäs Urban signs heter det om nån vill kika på hemsidan, vet ej hur man länkar). Hade först tänkt ett 20x20 vanligt vitt kakel till väggarna men nu känner jag inte för det längre. Vitt ska det va,vill ha en vit, klassisk, neutral känsla. Vilken storlek skulle ni valt till det golvet?
Vet att jag tjatat om kakel till leda men nu är jag så spyless på alla val så jag hoppas så att jag får hjälp av er denna gången med...