Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Vita tråden del 8

Fluffis - Jag gillar den första något mer än den andra tror jag.

Imorgon bitti 07.00 åker jag med amiljen till stockholm. Maken och barnen ska göra skansen och hälsa på kompisar medan jag träffar alla vitahemmare. Det tråkiga är att jag har ått tillbaka inlammationen i visdomstanden som jag hade precis samma tidpunkt förra sommaren. Då blev kinden helt uppsvullen och jag fick äta penicillin. Nu är det på väg åt samma håll. Ont så jag inte kan äta! Typiskt! Men jag får gå på alvedon imorgon och gå till tandläkaren på måndag.

• Kajsa 77
    Daggdroppen skrev 2008-06-27 21:27:53 följande:
    Vad konstig länken blev... Men trycker ni på texten så kommer bilden fram! Åh shit! jag kommer ihåg hur uppställd du var ifjol Jag har ju haft lika! Fy sjutton att få det igen Men du, den här gången ska den ut! Blev det inte sagt så? Men visst hade du tandläkarskräck (obehag)? Du klarar det!!!
    tacdläkaren sa förra gången att en gång är ingen gång. Och blir det så igen så ska den ut. Men örst måste ju inflammationen bort med antibiotika. De opererar ju inte när det är inflammerat. Ja jag längtar ju inte direkt efter att ta bort den. Den måste opereras bort eftersom den inte kommit fram helt.
  • Kajsa 77
    Det ljuva livet skrev 2008-06-28 20:59:31 följande:
    Ta det lungt! Gör inte tabben som jag gjorde, nu behöver jag ju inte några fler möbler. *tråååkigt*Kajsa: Berätta allt! Var dolk som du hade tänkt dig?! Ingen Ove 63 med?
    ska återkomma med detaljer.Måste lägga två speedade barn först!
  • Kajsa 77

God förmiddag!
    Rapporten uteblev igår, pga att FL inte släppte in mig!

Vi träffades på Rosendahls trädgårdar, vi blev till slut 13 stycken.
    LinaoMatilda, Himmelbit, Mimmamum, Mimmamums kompis, Mimmi006, Juliah, Lasseliten, Knyttis, Smultron o Glass, Malins79, Nublu, Fru Puffen och Kajsa77
    Där åt vi lunch/fikade och några av oss började sin shopping redan där.

Sen tog vi oss in till Humlegårdsgatan och gjorde KOFFERT, HANS MICHAELS och BRUKA.
    Många stora kassar fylldes med fina saker. Sen blev det Tegnérgatan och SYSTER LYCKLIG.  Det var att gå in och backa ut som gällde i dessa affärer. De är små och vi var många! Vi smet också in en sväng på INNEBOENDE snett över, men där var det nog ingen som hittade något.
    Därifrån tog vi oss ut till Sickla och kollade först in i krumakeriet, för att sedan gå in på VITA HEM. Där fylldes stora vita pappkassar och vi såg ganska roliga ut när vi kom ut därifrån. Tänk er själva, 13 glada tjejer med varsin stor vit kasse...Som värsta Ullaredsresenärerna! (fast mysket inare saker i kassarna då!)
    Slutligen besökte vi GRANIT, en svartvit affär. 
    Där skiljdes vi åt. Några hade redan droppat av tidigare. Några tjejer stannade en natt och åt middag tillsammans, medan de flesta tog oss hemåt.

Det var så kul att träffa alla IRL och få en person bakom orden och bilderna på nätet. Några överraskningar men ganska många stämde bra med förväntningarna. Sammanfattningsvis kan jag säga, allt utifrån min egen åsikt, att det var ett härligt gäng med glada goa tjejer som jag gärna vill träffa igen!

• Kajsa 77
    MiaMariah skrev 2008-06-29 11:00:15 följande:
    Anton - förstår att det känns jobbigt, styrkekram!LinaoMatilda - kul att ni hade det trevligt, vad köpte du mer?Kajsa - låter toppenkul, vad shoppade du?
    Ja du, jag ska snart visa! Roligare med bilder!
Svar på tråden Vita tråden del 8