Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Vita tråden del 8

Hej igen!
    Samma gamla Kajsa här men med lite onödiga siffror efter....

• Kajsa 77
    Ninizen skrev 2008-05-14 11:18:33 följande:
    God förmiddag!Här skiner solen för fullt i Skåne Shit pomfritt, era bloggar är ju riktiga dyrgripar. Vilket mysigt hus som visades här i morse. Fast lite fööör gulligt kanske. Man såg ju rätt tydligt att bilderna var tagna från inredningstidningarna det varit med i. Men vilken utomhusmiljö! *mys*Ngn som vill köpa soffbord, haha. Man får "allt" för 1400. Innebär det föremålet PÅ soffbordet också. Har aldrig fattat vitsen men djur och barn som är med på annonsbilderna. Skulle aldrig låta mitt barn ligga på ett soffbord eller möbel vi skulle sälja...Vad tänker folk med?www.blocket.se/vi/15923623.htm ( inte min annons)
    Men jösses! Hur tänker folk?
  • Kajsa 77
    Ninizen skrev 2008-05-14 11:22:09 följande:
    Vad hände Kajsa?
    Försökte byta alias samtidigt som datorn kraschade... Sen fanns jag plötsligt inte kvar...
  • Kajsa 77

Är det någon som har haft eller har en vit afrikansk lilja i kruka utomhus? Tycker de är så fina, men man vet ju inte hur de ska klara sig över vintern. De kostar ju en slant också så man vill ju inte köpa bara för denna sommaren...

• Kajsa 77
    Ninizen skrev 2008-05-14 11:27:21 följande:
    Kajsa: Aha! Ang. afrikansk lilja har jag ingen aning. Men fråga även i trädgårdstråden. ( dit jag för övrigt längtar att vara aktiv)
    just det ja! Slängde in frågan där!
  • Kajsa 77
    FruPuffen skrev 2008-05-14 14:59:37 följande:
    Vilken mys-goding!!! Kajsa: Vad skönt att du kom tillbaka! Vi känner igen dig trots siffrorna
    Så bra!
    VAd fin vedkorgen blev! Vi funderar på att skaffa en hel möbel till vår ved. Så att den hinner torka till lite innan den ska eldas. Vi eldar ganska flitigt på vinterhalvåret. En liten hylla av ngt slag att fylla upp.

Har haft en mastodontmånad vad gäller utgifter. Bilreparation/service på 11.000, ny gasolgrill 4000, Förråd 15.000 osv. Träd, växter till trädgården för ett par tusen. Så inredningspengar finns det ont om. Måtte det bli lön snart!
  • Kajsa 77

Daggdroppen skrev 2008-05-14 16:18:10 följande:

Hej på er!MYCKET länge sedan sist! Kanske ni inte ens minns mig? Har varit lite tjockt här på sistonet och hänt en hel del, så jag prioriterade bort fl. Visst har jag fullt upp ännu hela månaden, men efter det blir det ju loooov. Det här blir den bästa sommaren någonsin tror jag Visst har vi mycket kvar med huset och trädgården som ska göras, men det är ju mestadels roliga saker.Ser så framemot allt!!!!Kram på er
    [/citat]

Nej jag har inte en aning om vem du är!

Det är klart vi minns dig!
    Hoppas inga tråkigheter har hänt utan bara att du varit upptagen!
    Vi arbetar 5 veckor till. Hur länge går ni i Suomi?
    Läääängtar såååå efter looooov!!!!!
    Förresten, jag har bytt nick till Kajsa 77 fd Kajsa M och ffd salmiak6
    Daggdroppen skrev 2008-05-14 16:57:08 följande:
    Vad har hänt här då?
    Ja du, jag har också hängt med dåligt på sistone pga min dåliga dotter. Så jag kan knappt svara för vad som hänt. Vet att ett gäng glada shoppinggalna tjejer besökte Jea och Sylt i Skåne.
    PD77 skrev 2008-05-14 17:04:53 följande:
    Kajsa 77 skrev 2008-05-14 15:55:18 följande:
    Jättefina bilder Kajsa. Huset ser så fint ut. Förstår inte varför du fick kalla fötter. Hela din blogg är ju jättevacker.
    Tack snälla rara! Jo men självkänslan sviker ju ibland!
  • Kajsa 77

Oj världens bästa inlägg!!! FÖrlåt! Går det att tyda?

• Kajsa 77

Någon som kan länka till bloggtråden? Den som står i trådstarten funkar inte.

Svar på tråden Vita tråden del 8