-
Jag tror att det kostar runt 150 kr/m.Videli skrev 2008-07-01 21:35:13 följande:Jaaa men då är det sånna jag har nu. Jaaa dom är så fina. Men dom kostar ju 1000-lappen och jag har alldeles förmånga fönster för den prislappen just nu... Tänkte lägga dom pengarn på hissgardiner från Himla som jag ska ha i köket x 3 st och tvättstugan x 4 st... Hihi sen är nog pengarna slut på gardinfronten Men har du nått hum om vad Silduk kostar per meter?
-
Anjo2 - GRATTIS!
Gick allt bra? Berätta mera! VAr hon stor eller liten?
-
Tråkigt att ni känner er mätta på inspiration! Visst kan det bli lite mkt av samma saker. Man går inte igång lika lätt bara för att det är vitt längre. Det måste finnas en känsla, lite personlighet osv.
-
Jag såg just på bloggkoll att min blogg hoppat fram på listan ett stort skutt. Så det är ju tydligen några som gillar att kolla i den...
-
Miamariah - jättesöt! *går igång*
-
Tack! Men det kvittar mig egentligen. Har ju varken reklam eller annat där, så det är ju mest för egen del man har den...Det ljuva livet skrev 2008-07-01 22:58:53 följande:Grattis! Vad kul
Men om nu folk börjar bli trötta på att se våra oinspirerande bilder så kanske man borde lägga ner... -
Passar ju utmärkt ihop!MiaMariah skrev 2008-07-01 23:01:07 följande:DLL o Kajsa - tack! passar perfekt till mailegkaninerna som ligger här på vänt. ska sy en liten madrass och sängkläder.
-
Jag kommer att ta en paus från FL ett tag. Det känns tyvärr som om lust och inspiration har kommit på villovägar. Därför uppdaterar jag inte er med nya blogginlägg. För de som är intresserade så kan ni prenumerera på mina inlägg istället. Inget ont ment!
Ha en skön sommar allihop och lycka till med kommande förlossningar och bebisar.
Kram Kram!
-
En liten fågel viskade i mitt öra att Therese har fått sin lilla tjej. Får helt enkelt avbryta min FL-paus och lägga in ett stort GRATTIS!!!
Så söt hon var lilla snäckan!
Och när jag ändå är här inne så kan jag ju passa på att flagga för ett liiitet inlägg i bloggen. Vore kul att höra om några gör som jag!
www.blandkuddarobusigabarn.blogspot.com
Inatt sover mina tjejer i tält på baksidan med pappa. Det är första gången för båda och de har INTE somnat än!Undrar om de kommer somna alls! De bara skrattar!!
Om ni undrar vad jag ska pyssla med under min lilla paus, eller i alla fall nedtrappning för ett litet tag, så är det golfen som får mer utav min tid. Ska tävla om 3 veckor och jag ska träna upp mig inför den tävlingen!Igår var det full satsning och idag har jag sån träningsvärk! Men åh vad det är kul! Har blivit riktigt biten! Min lilla höna hänger gärna med och går 9 hål (2 timmar). Hon springer och hackar med sin egen klubba och har jättekul! Ibland sätter hon sig i vagnen och pausar, men annars så kör hon på.
-
Ninizen - Heeej!
Allt bra?