Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Vita tråden del 8

Fru Puffen - Nej men vad tråkigt att barnen är magsjuka! Och ni som är hemifrån och allt! Skulle ni åka hem idag? Hur går det i så fall? Du sa att den ene killen varit dålig på natten till lördag, var han dålig även när du var med oss igår då? Hoppas du klarar dig och att det är en lugn variant!
    Ja det var strongt gjort av dig att köra med bilen fullpackad av glada shoppare! Vi skrattade gott i bilen framför när du körde mot rödljus efter rödljs, allt för att hänga på! Juliah sa att det går nog inte ens att skaka av sig dig!

Lina - När går ditt flyg hem? Får du med dig allt? Tar du tallrikshyllan som handbagage på flyget?

• Kajsa 77
    Smultron och glass skrev 2008-06-29 12:31:41 följande:
    Hejsan!Kajsa 77 skrev 2008-06-29 10:46:19 följande: Jag kan bara hålla med! Jag hade jättekul, och idag är plånboken väldigt mycket lättare (men fylld av kvitton) .-D
    Ja det var verkligen kul!
  • Kajsa 77
    lasseliten skrev 2008-06-29 19:23:08 följande:
    Numberone - grattis till Ellen! Har tänkt massor på er. Åh, jag är så sur, tydligen missade försäljaren på Hans Mikaels att lägga ner ett fat till en kruka jag köpte på sthlmstrippen. Får se hur de tänker lösa det...Mimmi - På något sätt är det faktiskt skönt att höra att det är fler som är bakis Kajsa - det var definitivt värt det. Dansade hela natten Eller ja, fram till kl 1, sen drog jag mig sakta hemåt...*vuxenpoäng*
    Men vad tråkigt med fatet! Ring och be dem skicka hem ett! Inget annat är ju acceptabelt!
  • Kajsa 77
    malins79 skrev 2008-06-29 19:34:54 följande:
    Kajsa, vad fina bilder din nya kamera tar.
    Tack! Ja något bättre än den gamla! Jag visste inte heller att du skulle försvinna där efter Bruka. Så jag missade ocksåa tt säga hejdå.
  • Kajsa 77
    malins79 skrev 2008-06-29 19:43:15 följande:
    Jag var på Ikea i lördagskväll och skulle köpa Ingolf vita barstolar men enligt Marcus skulle de inte få plats i bilen hem, så jag måste snart till Ikea i Jkpg, då får jag ju en anledning att besöka Iems och spana in allt fint dom har
    Ja absolut!  Och AnnaK Heminredning på väster. Väldigt lik Syster Lycklig!
  • Kajsa 77

Det roligaste ordet på skånska måste vara Ballarna! Det lärde mina elever mig när jag jobbade i Malmö. Vet ni vad det betyder??

MM - Tråkigt att det stannade av igen. Ät mer Ananas!!!

Himmelbit - Åh så int det blev i korgen med ljusslingan! Ja då blir det till att leta mer skåp nu då!

Svar på tråden Vita tråden del 8