Inlägg från: Kajsa 77
|
-
-
Vi får helt klart göra om detta!knyttis skrev 2008-06-30 21:07:57 följande:Hej på er vänner!Nu har svärisarna åkt och jag softar själv i soffan i nya vardagsrummet. Vill tacka för en härlig Vita Hem träff i lördags! Kom hem med tunga kassar och glatt humör! Dagen gick alldeles för fort och tiden att prata blev knapp. Vill definitivt träffas igen! Hälsn Knyttis med muminstämman... eller hur var det du skrev FruPuffen! Du var verkligen kanonbra på att köra i värsta trafiken!
-
Tranås låter toppen! Finns många guldkorn där och så får jag lite närmre!
Då kanske lite skåningar kan ta sig upp också!
-
Clara - Gillar de vita kuddarna du visade!
-
Lite pyssel vore kul! Fast vi kan ju inte helt utesluta shoppingen!mimmi006 skrev 2008-06-30 21:35:00 följande:Jag håller helt med dig! Det skulle vara mysigt att ha en liten fest någonstans och umgås lite mer. Eller pyssla! Shoppa är lite halvt asocialt, jag blir ganska tråkig iallafall.
fest på kvällen vore toppen!
-
Tänk här sitter vi två dagar efter vår träff och spånar redan om nästa...
-
Tror att FruPuffen hade baciller med sig. Tror att jag blivit smittad!
Nu börjar det likna något! Behandlingar som mutor för arbete. Vd har du att kontra med Himmelbit?
-
Himmelbit skrev 2008-06-30 22:02:09 följande:Nej vad trist!! Hoppas att det ger med sig.Kontra?! Nej, jag ligger redan på massagebänken och har nyss avslutat en ansiktsbehandling
Vi hinner väl med både en tur till strängnäs och en tur till Tranås!Gbg var det ju också tal om.
-
Både och. Själv hade jag nog valt något diskretare, men det är ju jag det!Mammatilltretroll skrev 2008-06-30 22:22:35 följande:Hm.. nu då?www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx
-
Grattis på födelsedagen!Anton2005 skrev 2008-07-01 04:10:29 följande:Oj vad lite ananas kan gör (om det nu va den) Jag har haft förvärkar hela natten och det är helt omöjligt att sova. Hoppas att den lilla vill komma redan idag för idag är min födelsedag. Hi hi tänk om eran lilla kommer på onsdag, födelsedag alla tre på en och samma dag, skulle ju vara helt otroligt.Tror iofs inte att våran tittar ut idag om jag ska vara ärligt, gick ganska länge innan med såna här värkar när jag fick Anton
Och vad roligt om lill*n kommer idag!