Vita tråden del 8
Anton igen- Egentligen hoppas jag nog att bebisen stannar i magen till imorgon. Jag fick nämligen min dotter på min födelsedag, och det blir lite så att man själv förlorar sin födelsedag. Men det är ju ändå lite kul att dela...
Anton igen- Egentligen hoppas jag nog att bebisen stannar i magen till imorgon. Jag fick nämligen min dotter på min födelsedag, och det blir lite så att man själv förlorar sin födelsedag. Men det är ju ändå lite kul att dela...
Är det någon som gett sig på att måla om trärena utemöbler till vitt?
Är så sugen att testa, men vad ska man ha för färg? De kommer stå halvt under tak, men regnar det ordentligt så blir de blöta.
Malins79 - Lycka till på intervjun!
Godkväll vänner!
Vilken dag! Helt underbar!
Var och skulle köpa färg till staketet. Tänkte ta samma färg som vi har på huset. Var helt säker på att vår vita husfärg hette svalan. Men den kulören kunde de inte hitta. Så vi kom hem tomhänta! Får se om vi kan hitta ngt gammalt kvitto... Så jag tog klubborna och åkte ut till golfbanan. 9 hål var det tänkt, men det blev 18. Så härligt golfväder!
Så staketet är lika brunt som vanligt...Vi får ta nya tag imorgon. Det ska ju bli målarväder i flera dagar! Var och kollade lite på nya vita utemöbler. Men det krävs nog mkt list för att övertala maken att köpa nya utemöbler igen...
Malins79 - Trist att du inte kunde vara dig själv på intervjun, men vem är det? Är det ett jobb du verkligen skulle vilja ha? I så fall kan du ju alltid ligga på och förklara att du blev väldigt nervös och inte riktigt fick fram dig själv. Du kanske till och med kan få en ny chans om de är intresserade.
Videli - jättefin fåtölj! Du fyndar du! Kan du inte sy egna linnegardiner. Billigare äna tt köpa färdiga.