Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda
    Daggdroppen skrev 2008-06-17 18:37:03 följande:
     Hej på dig! Ja det var det, för jag skulle skämmas ihjäl inför grannarna annars  . TROTS att de är väldigt självständiga och kvicka rackare Tror inte jag sagt det förr, vilken fin pressbild du har! Piggar till och med upp mig lite
    Jag kan tänka mig att han inte svarar när du lockar heller. Men kan tänka mig att det inte var kul för dig igår Tack snälla. Det är lilla Emil
  • LinaoMatilda

Hej på er!

Nu ska vi se vad jag minns av allt jag läst ikapp:

Numberone: Lycka till idag! Tänk vad mysigt, snart får du träffa din lilla dotter! Kram

MiaM: Fin hylla och mumisg kaka. Härliga bilder!

Ninizen: Fy så tråkigt för dig, bra att du inte ger upp utan strid!

Knyttis: Jättefin gardin! Visst är det skönt att höra att allt är bra i utv samtalet, förstår att du är stolt

Julia: Men va dumt att du inte fick skåpet! Har ni hört något om tallrikshyllan?

Bea: Fina fynd, jag tittade också på dem i förrgår på jysk Jag tycker också du kan kladda på lite färg, det kan inte bli sämre än mörkt trä iaf

• LinaoMatilda

Camilla: Snygg klocka!

Mammaninna: ja det är inte lätt att hänga med här ibland. Men det är bara att hoppa in iaf Synd med Junon!

Peak: Tycker ni har fint i sovrummet. Hur skulle det vara med en matta på golvet? Tror det skulle få bort mycket av den toma känslan du menar.

• LinaoMatilda
    Peak skrev 2008-06-18 10:25:15 följande:
    Ah, så det fanns nå´n bild jo det kan nog bli bättre, vid sidan av sängen eller?
    Ja precis. Julia har en så fin matta, en sådan t.ex.
Svar på tråden Vita tråden del 8