-
En gratisverison som finns på nätet. www.wosbee.comJeaJea skrev 2008-06-23 17:09:15 följande:Ska du bygga upp sidan helt själv eller har hon köpt någon färdig lösning?
-
jezzika: så synd att du inte fick det, jättefint!
-
LCroft: hihi ja det är jätte kul och spännande! Hon säljer för tillfället miljögården, Ib laursen och några andra danska märken i affären. Vi ska uppdatera lagret lite och ta in lite nya märken efter mina rekommendationer
Så ska vi på mässan i Helsingfors sen också.
-
LCroft och Fluffiga: Ni får gärna komma med förslag på märken som ni saknar i de finska nätbutikerna!
Fluffiga: Hoppas på att kunna öppna inom några veckorJa jag tycker också det är kul!! Superkul faktiskt och jättespännande
-
Kajsa: Ja det kommer jag garanterat att göra. Finns inget som är så irriterande som att kolla i en svensk nätbutik och hitta fina varor och så komma på att de inte skickar till Finland, skulle aldrig utsätta er för det
Det blev superfint i ert arbetsrum!
-
JeaJea: Kan tänka mig att det tar tid ändå när du har fullt upp iaf. Men bara du får början gjord så går det ju lättare sen med nät-biten.
Anton: Tack
-
oj, de var ju inte ens snyggamimmamum skrev 2008-06-23 18:34:46 följande:Apropå ylva skarps brädor: www.blocket.se/vi/16887998.htm Ej min annons!Man blir såååå trött på alla dessa usla kopior rent ut sagt. Det är hemskt när folk försöker sko sig på andras ideér, det gör mig arg!
-
MiaM: Tack så mycket
13: Oj, det låter ju jobbigt. Men det är ju bra att lära sig.
-
himla har fina hissgardiner.mammastädservice skrev 2008-06-23 20:21:06 följande:Shoppat idag....bild finns i bloggen nedanför min profil....Förresten, är det verkligen ingen som har tips om var man hittar vita hissgardiner?
Bea: En stor KRAM till dig. Åå vad jag lider med dig. Hoppas ni får ordning på det snart. Kan ni inte ha kalaset någon annanstans? Hos mormor och morfar eller farmor och farfar? Du ordnar och fixar det där istället? -
Hej Enji! Länge sen man såg dig här. Är allt bra med er?