Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

Idag ska jag lägga tegelstenar runt vårt trädgårdsland. Vi har en hel hög gamla tegelstenar och så kommer jag inte åt att klippa med gräsklipparen runt grönsakslandslådorna. Tänkte det kunde bli fint med tegelstenar där att gå på istället.

• LinaoMatilda
    mimmi006 skrev 2008-06-20 07:46:09 följande:
    Det kommer att bli en syn för gudarna... Firar ni midsommar idag?
    Ja det gör vi. Även om vi bara ska ta det lugnt och inte göra så mycket speciellt, förutom att vi äter middag med J's kusin med familj som också bor här i närheten av oss.

Vad ska ni göra?
  • LinaoMatilda

Mimmi: Vi har massor, synd att det är så tungt annars hade jag kunnat ta med åt dig till sthlm Låter som en trevlig midsommar, varför ändra på ett vinnande koncept.

• LinaoMatilda
    mimmi006 skrev 2008-06-20 08:16:45 följande:
    Lina- ta med en sten om det ryms i packningen! Jag har röstat, väldigt svårt att välja bara!13 år emellan- Glad midsommar!
    Haha vad ska du med en sten till? Skojar du eller menar du allvar? Kan ha 20kg packning Visst är det svårt att välja. Har inte kollat på fotboll nu alls faktiskt. Tycker det har känts tråkigt, men J kollar ju hela tiden så jag blir ju tvungen att ha ett halvt öga på det jag också

13: Glad midsommar! Kul att du trivs på jobbet.
  • LinaoMatilda
    mimmi006 skrev 2008-06-20 08:32:24 följande:
    Lina- man måste ju börja nånstans! Jag skojade bara ... Jag är gammal fotbollsfanatiker, men har lugnat mig på senare år. Jag har fullt upp med att tänka på barn, inredning och trädgård (och att hänga här)...
    Ja då var du ju rätt person att rösta iaf Kan inte förstå att Bekham har fått så många röster Förvånad Han kan ju passa.. men annars är han ju bara snygg Ok, en tegelsten kommer
  • LinaoMatilda

God morgon!

Vi hade en lugn och skön midsommarafton. Inget speciellt bara umgås med familjen. Jag hann sitta en del här också när barnen lagt sig

Kul att ni haft trevligt!

Svar på tråden Vita tråden del 8