Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

god morgon!

Mimmi: Jag tror jag väntar på bilden, förstod inte riktigt hur du menar. Men soffan kan väl inte vara under ett snedtak iaf, så man inte slår huvudet i taket

Idag ska jag nog en sväng till ikea. Mest som sällskap, men hittar säkert något att shoppa jag också

• LinaoMatilda

Malins: Jaa! Visst är det kul. Ser framemot resan. Blir ju utalndssemester för min del Och jag behöver inte vara orolig över att jag inte hittar något att shoppa då jag redan shoppat en hel del per postorder som väntar på mig

• LinaoMatilda

Hej på er!

Hinner inte läsa ikapp, men vill bara berätta för er att jag ska öppna en nätbutik. Jippi! Va glad jag är Jag gör det i samarbete med en lokal butik, så eg är den ju inte bara min. Men det blir jag som sköter den. Kul kul. Nåja, den finns inte än så jag hoppas inte detta ses som reklam.

• LinaoMatilda
    Beatrize74 skrev 2008-06-23 15:38:44 följande:
    Grattis!
    Kaktus76 skrev 2008-06-23 15:39:22 följande:
    Kul.GRATTIS!!!!När planeras den vara i bruk? Antar att det är inredning den riktar sig emot Eller?
    Tack Butiken med varor finns ju redan, så det är bara jag hinner få upp den på nätet och fotografera och fixa allt med post o.s.v. så kommer den igång. Ja det är inredning, sånt som vi gillar här
  • LinaoMatilda
    Kaktus76 skrev 2008-06-23 15:44:26 följande:
    Ok,då är det bäst att du skyndar på då så vi får se Saker som vi gillar...det låter bra!!!
    Nu bor ju jag i Finland så jag ska inte konkurera med t.ex. Nublu. Men det är klart man kan beställa från oss var än man bor
  • LinaoMatilda
    Peak skrev 2008-06-23 15:57:26 följande:
    åh vad kul, vad avundsjuk jag blir nu Du kanske kan betätta mer för mig sen
    ja det känns väldigt skoj! Ja vi kan prata mer om det
  • LinaoMatilda
    Trollens mamma skrev 2008-06-23 15:59:34 följande:
    Hej alla vita hemmare!Juliah:Vilket underbart bord,så vackert!Fluffis:Lät gott,sparar receptet o ska provas nån dag. Fint gammalt skrivbord.Var har du hittat? Jag har sökt LÄNGE efter ett liknande skrivbord,men jag hittar inget. Funderar starkt att beställa ett från NORDAL.Men priset säger emot,699 euro.Grattis,LoM!Vad kul! Jag älskar att shoppa från nätbutiker,men tycker inte det har funnits så bra utbud här i Finland,så det behövs flera!
    Tack! Så känner jag också
  • LinaoMatilda

Tack för alla gratulationer Känns jätteskoj! Ja rabatter är ju kul

JeaJea: Vi gör så att jag sköter allt med nätbutiken men det är ju då hon som äger den. Jag får en provision för det jag säljer och så får jag själv köpa till inköpspriset. Hon betalar alla kostnader som t.e.x. förpackningsmaterial och liknande. Vi börjar såhär och så ser vi hur det går. Om ingen köper något av oss så förlorar ju ingen på det, förutom min tid jag lagt ner. Jättebra för både henne och mig, hon får mer kunder och jag får varor att sälja

Svar på tråden Vita tråden del 8