Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

lillafruluva skrev 2008-06-14 08:59:35 följande:
    Ja, det är de förra hyresgästerna som satt upp kaklet så det är inget original. Dessutom är det inte många kvadratmeter det handlar om! Funderar dock på om köksluckorna skulle se gulvita ut mot ett vitt kakel...
    Fast det gör nog inget, men det är ju inte kul om de ser inrökta ut.
  • malins79
    Tjock kulan skrev 2008-06-14 19:39:36 följande:
    Linao Matilda: Nej 79 kr är inte dyrt men ville ju ha den i creme inte ljkusblå samt att jag tycker det är konstigt att skålen står som nyheter i min butik och reas samtidigt ut i butiken där Sylt bor. Borde väl vara samma pris då det är samma butikskedja. Söt bebbe föresten.Malins: Kalla mig snål men jag hade aldrig gett 1000 kr för det skåpet.
    Inte jag heller. Sitter och kollar Blocket och hoppas det dyker upp ett billigt i min närheten.
  • malins79
    LinaoMatilda skrev 2008-06-14 20:27:45 följande:
    toxin är ju ett gift, måste ju vara ett prov som kollar efter gifter då. Toxiner bildas av t.ex. bakterier. I vilket sammanhang?
    inboxade dig.
  • malins79
    Kajsa 77 skrev 2008-06-14 21:15:39 följande:
    Har inte satt på handtagen än, tänkte vänta till imorgon när jag har målat sista varvet. Men nu är den vit och ser väl helt ok ut?
    Karin du är snabbare än blixten, köpte du inte den idag?

Jättefin blev den iallafall! 
    Blev mysigt att ställa skrivbordet vid fönstret.
  • malins79

åh, vad jag längtar tills Jacob blir så stor som Saga är så man kan hålla på att måla och pyssla en liten stund i fred. Nu går det inte göra något när han är vaken. För Saga kan jag få gå ner i källaren och måla ett varv medan hon tittar på film eller är ut i sandlådan.

Men varje ålder har sin tjusning. Jacob är go och glad hela tiden men är precis överallt. Saga kan leka själv men är i trotsåldern. 

• malins79

God morgon!

Jag ska på loppis idag kl 10, hoppas på några småfynd.
    Det regnar lite nu men förhoppningsvis slutar det.

Näe nu behöver jag lite kaffe.

Svar på tråden Vita tråden del 8