Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

MM; ta hand om dig. Det är trist på slutet av en graviditet.
    Kom tillbaka när du mår bättre igen!
  • malins79

Nublu, tycker huset ser ut att kunna bli hur fint som helst. Det var ju inte dyrt, så man kan ju lägga hel del på renovering. Låter mysigt med butik.

Nu har jag målat lite till i Sagas garderob. Imorgon ska jag måla lite innan jag kan tapetsera. Hoppas bli klar innan veckan är slut. Men på torsdag kan jag inte göra något på fm när J sover för det måste förberedas lite inför midsommarfirandet som vi ska ha.

• malins79
    Videli skrev 2008-06-17 19:29:22 följande:
    Jodå, han hade tur. Men det är lite tungt nu är vi behöver mååånga händer för sista renoveringen och flyttkartongerna.Men tur att mamma o pappa finns....Tydligen är det ganska måååånga som hört av sig till märklaren, sååå hoppas hoppas... Det får gärna regna i 2 veckor till
    Hoppas det kommer många, som är sugna på att betala mycket för er fina lägenhet!
  • malins79
    juliah skrev 2008-06-17 20:36:27 följande:
    Jag är här...kollar runt på lite annat och väntar hem make med godis Går segt med klädskåpet, skulle behövt tapetseringshjälp men det lär ju inte bli av idag.
    Jag kollar också runt på annat, bla lite bloggar.

Sen har jag knepat ihop ett litet inlägg i min blogg.
  • malins79
    Videli skrev 2008-06-17 20:50:55 följande:
    Jag är oxå här... Men gråter fick just ett mail ifrån Vita Rummet där hon berättade att stlarna kommer ifrån kallholmen och kostar 3700 st skulle bli över 40 000 kr bara för stolarna jaha då fårman plocka fram en B-plan
    Oj, behöver du så många stolar?

Jag har precis kollat in deras blogg och deras möbler är helt underbara. Synd att det inte var min möbelfabrik. Skulle kanske starta upp en sådan möbelproduktion till vettiga priser, för några kunder skulle jag nog kunna ragga här i tråden
Svar på tråden Vita tråden del 8