Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

Kajsa, det ska finnas någon i Gränna som sprutlackera, men det kanske bara är köksluckor. Det kan ju vara värt att kolla.

Jag har nog ett telefonnummer, vill du att jag inboxa?

• malins79

Alltså vi har ingen egen midsommarstång utan vi ska åka till en Hembygdspark som har en. Fast när vi var små och var hos min mormor och morfar i deras sommarstuga brukade vi göra en egen.

• malins79
    Camilla R skrev 2008-06-18 20:41:20 följande:
    Äh, jag ger upp länkandet till ELLOS. Kopierade istället bilden och lade i mitt galleri. Så här ser lampan ut, jag tycker att den var söt och fin (kan man säga så om en lampa?)www.familjeliv.se/hem/camilla_r/gallery/phpsp...
    Den var fin.

Jag fick hem mina ellosgardiner idag. De ser fina ut, måste lägga upp dem lite. Hoppas hinna det under helgen.
  • malins79

Tjock kulan, Jacob fick virusprickar för nån månad sen. Han fick då Tavergyl utskivet som dämpade klådan, sen smörjde jag med Cortison och det hjälpte efter nån dag. Tavegylen gjorde honom dåsig.

• malins79
    Kajsa 77 skrev 2008-06-18 20:48:28 följande:
    Har köpt en ny tv idag också. Vi kollade innan så att måttet på tv:n skulle vara mindre än tv-bänken. 92 cm var tv:n och 96 är bänken. Japp det skulle ju funka. Men uppackad och på plats så är den mkt större än bänken. Det var ju BILDEN som var 92 cm. Själva tv:n är ju över 1 m bred. *suck* Måste nog köpa ny tv-bänk nu också...Jag som gillar vår Liatorp så mkt!
    Jag kan köpa er Tvbänk
Svar på tråden Vita tråden del 8