Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

Hej på er!

Va spännande att MM åkt in. Håller tummarna!

Malins: Fina saker du har shoppat.

Mimma: Kul med auktion, hoppas du hittar något fint.

Jag håller på och pysslar med min butik. Det är så kul, men samtidigt svårt att få det  bra. Nåja, gör så gott jag kan och det får räcka

• LinaoMatilda
    malins79 skrev 2008-07-03 10:23:10 följande:
    Lina, spännnande!Jag shoppade inte så mycket när vi var i Stockholm, så jag hade inredningspengar kvar.Camilla, köpte du klockan i vitt? De hade fått hem en del nya brädor.
    Ok, ja nätshopping är trevligt. Då kan man i lugn och ro bestämma sig.
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2008-07-03 10:36:11 följande:
    Enda nackdelen är fraktkostnaderna. Jag skulle nog handla oftare från olika nötshoppar om det inte vore för frakten. Nu gick frakten på 59kr och det är okej när man köper två relativt dyra saker men vill man "småshoppa" är det dyrt.
    Jo, men tänk på bensinkostnader och parkeringsavgifter om du ska till en vanlig butik. Man glömmer lätt bort dem.
  • LinaoMatilda

MiaM: Jo, tack, det går nog åt rätt håll tror jag. Rätt svårt att lära sig hur dataprogrammet fungerar. Vill ju att det ska bli snyggt också. Vill få det klart snart. Hon har ju rea i butiken nu så det skulle ju vara kul att börja med lite rea-varor.

• LinaoMatilda

Hej på er.

Tar en liten paus i butiksgrejandet. Fyy så pilligt Ni får ursäkta mig, men det är det enda jag tänker på just nu. Har t.o.m. drömt om det inatt hihi

• LinaoMatilda
    malins79 skrev 2008-07-03 20:37:53 följande:
    Kul. Tar du kort själv på sakerna, eller använder ni katalogbilder?
    Jag kommer att ta korten själv. Men har inte kommit så långt än
Svar på tråden Vita tråden del 8