Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

Jezzika skrev 2008-06-21 20:36:27 följande:
    Malins: Sanslöst är vad det är. Du svarar direkt och länkar till EXAKT den sida jag sökte! Tack så mycket!
  • malins79
    PICT2409.JPG
    Om vi ska måla om denna matgrupp vit, ska bordet vara helvitt eller ska bordskivan laseras med något annat? Vi fick en lasyr av vår målare som ser ut som ek, skulle det vara något eller är helvitt bäst?

Jag kommer att börja med stolarna när vi ska måla om, vi har 6st. Då kanske man hinner komma på vilket som blir snyggast.
  • malins79
    Videli skrev 2008-06-21 21:40:27 följande:
    Jag skulle välja helvitt
    Hihi, räknade nästan med att få ett sånt svar i denna tråd.

Helvitt, är bra för då kan man ha vilken färg man vill på löpare och ljusstakar utan att det ser konstigt ut.
  • malins79
    amanda25 skrev 2008-06-21 21:43:22 följande:
    Har lagt in bilder i mitt galleri på två knoppar och en byrå lite längre ner på sidan. Velar fram och tillbaka vilka jag ska ta. Hoppas någon av er vill tycka till!
    Båda var fina, tror jag gillar den lite enklare bäst.
  • malins79
    Videli skrev 2008-06-21 21:55:54 följande:
    Om ni orkar svara på en fråga till ifrån mig 'Tror ni jag gör bort mig om jag målar alla våra golv vita i nya huset? Usch velar oxå fram o tillbaka om jag ska behålla några vitoljade
    Jag är inte rätt person att svara på det då vi har ekparkett i hela huset förrutom i badrum och hall där vi har klinkers.
    Kan ni inte flytta in först och se hur det känns.
  • malins79
    Mammatilltretroll skrev 2008-06-21 22:21:04 följande:
    Hej igen tråden! *ropar högt och försöker göra mig hörd*Jag är på jakt efter en tavellist att ställa kokböcker på och en fin spegel och fin liten hylla som inte för djup till vår hall och skulle bli jätteglad om någon hade något tips på vart man kan hitta detta, gärna på nätet?
    Ikea har vita tavellister.

Speglarna från House doctor är fina, finns bla hos nublu.se

hurdan hylla?
Svar på tråden Vita tråden del 8