Vita tråden del 8
Idag regnar det inte ute så jag ska passa på att spraymåla två ramar som jag har i köket och två lampetter vita. Ramarna är i någon gråblå färg och lampetterna antikvita, kommer bli mycket snyggare i vitt.
Idag regnar det inte ute så jag ska passa på att spraymåla två ramar som jag har i köket och två lampetter vita. Ramarna är i någon gråblå färg och lampetterna antikvita, kommer bli mycket snyggare i vitt.
Åh, låter härligt att många saker snart är färdiga. Det är så lätt att vissa saker blir ogjorda på slutet.
Vad ska du lämna till målaren, vad betalar du?
Nästa vecka kommer våra nya fönster och altandörrar! Som jag har väntat på att få byta resterande fönster i vårt hus. Vi bytte hälften för snart 6år sedan och nu ska resterande bytas. Vi kommer ta hit några hantverkare som ska hjälpa Marcus. Jag och barnen ska hålla oss borta, så det blir väl under v28 som de ska bytas, när Saga har fått sommarlov. Vi åker ner till svärisarnas sommhus och bor där nån nattt, så kan vi hälsa på min syster och hennes barn. Jag vill inte vara hemma när de ska byta fönster i köket, det ska kaklas lite då ena fönstret ska vara lite mindre vid diskbänken. Känns inte som om det är lyckat att vara hemma med två barn då, när inte köket går att användas.
Lina, så kul! Jag blir allt lite avis, skulle med vilja ha en webbutik med inredningsgrejor.
Vilka märken ska du sälja?
Kajsa, ser jättebra ut!
Så många fina tyger du har.